اولتیماتوم ۴۸ ساعته دیوان عدالت به شرکت گاز

کد خبر: 757561

دیوان عدالت اداری طی نامه‌ای ضمن اخطار به شرکت ملی گاز ایران، ۴۸ ساعت فرصت داد تا مطابق با رأی ابلاغی اقدامات عملیاتی برای حذف آبونمان از مشترکین گاز انجام و نتیجه را به دیوان عدالت اداری اعلام کند.

اولتیماتوم ۴۸ ساعته دیوان عدالت به شرکت گاز
پویانیوز: دیوان عدالت اداری طی نامه‌ای ضمن اخطار به شرکت ملی گاز ایران، ۴۸ ساعت فرصت داد تا مطابق با رأی ابلاغی اقدامات عملیاتی برای حذف آبونمان از مشترکین گاز انجام و نتیجه را به دیوان عدالت اداری اعلام کند.
به دنبال ابطال مصوبه سال ۹۱ ستاد هدفمندی یارانه‌ها در خصوص محاسبه آبونمان گاز در مردادماه ۹۶ و استمرار اخذ آبونمان در برخی شهر‌ها توسط شرکت ملی گاز، دیوان عدالت اداری طی نامه‌ای ضمن اخطار به شرکت ملی گاز ایران، ۴۸ ساعت فرصت داد تا مطابق با رأی ابلاغی اقدامات عملیاتی برای حذف آبونمان از مشترکین گاز انجام و نتیجه را به دیوان عدالت اداری اعلام کند. دیوان عدالت اداری در نامه ابلاغی شرکت ملی گاز را مکلف به استرداد مبالغ دریافتی از مشترکین تحت عنوان آبونمان از تاریخ صدور رأی کرده است. آرای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری لازم الاجراست و برای متخلفین از آرای ابلاغی مجازات انفصال از خدمات دولتی به مدت سه ماه تا یک سال در نظر گرفته است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها