ادامه کاهش قیمت مرغ در بازار

کد خبر: 768465

محمد علی کمالی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی، از کاهش 150 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 500 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 650 و خرده فروشی 7 هزار و 450 تومان است.

ادامه کاهش قیمت مرغ در بازار

باشگاه خبرنگاران: یک مقام مسئول گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا، پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت مرغ تا پایان ماه ادامه یابد. محمد علی کمالی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی، از کاهش 150 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 500 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 6 هزار و 650 و خرده فروشی 7 هزار و 450 تومان است.

وی افزود: اکنون هر کیلو ذرت با نرخ 1045 و کنجاله سویا 1865 تومان به مرغداران عرضه می شود که نسبت به هفته گذشته به ترتیب 15 و 10 تومان کاهش یافته است.

کمالی سروستانی با اشاره به اینکه ذرت و کنجاله سویا 65 درصد هزینه تمام شده را تشکیل می دهد، بیان کرد: براین اساس قیمت واقعی هر کیلو مرغ زنده 5 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ 8 هزار و 100 تومان است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که روند کاهشی قیمت مرغ تا پایان ماه ادامه یابد.

وی ادامه داد: اکنون مرغداران مشغول به خالی کردن سالن های خود و جوجه ریزی برای ایام عید هستند که انتظار می رود وضعیت بازار بهبود یابد تا تولیدکنندگان به نقطه سر به سر برسند.

کمالی سروستانی در پاسخ به این سوال که احتمال افزایش قیمت مرغ به نرخ واقعی خود در بازار وجود دارد، تصریح کرد: تحقق این امر تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر ذخایر جوجه و سایر نهاده ها نظیر ذرت و کنجاله شرکت پشتیبانی امور دام است.

بر این اساس؛ اکنون نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 400، ران مرغ بدون کمر 7 هزار و 400، سینه با کتف 13 هزار، سینه بدون کتف 14 هزار و فیله مرغ 16 هزار تومان است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها