نقش استفاده از لوازم اصلی و اورجینال در تعمیر لوازم خانگی بوش زیمنس و جنرال الکتریک

کد خبر: 774375

قبل از اینکه این مقاله را مطالعه نمایید ، نیاز دانستیم برای اطلاعات بیشتر شما را با نمایندگی تعمیرات بوش ، مجموعه آی.پی امداد و نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک آشنا نماییم .

نقش استفاده از لوازم اصلی و اورجینال در تعمیر لوازم خانگی بوش زیمنس و جنرال الکتریک

سرویس اقتصادی فردا: قبل از اینکه این مقاله را مطالعه نمایید ، نیاز دانستیم برای اطلاعات بیشتر شما را با نمایندگی تعمیرات بوش ، مجموعه آی.پی امداد و نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک آشنا نماییم .

کیفیت و استفاده از برترین و بالاترین فناوری ها و تکنولوژی ها در تولید لوازم خانگی خارجی موضوعی است که باعث شده همواره بسیاری از مشتریان لوازم خانگی همچنان حتی با توجه به وجود انواع مختلف برند های لوازم خانگی داخلی به سراغ برند های معروف لوازم خانگی مانند لوازم خانگی بوش، لوازم خانگی زیمنس و یا لوازم خانگی جنرال الکتریک بروند.

در این مقاله ما شما را با نمایندگی تعمیرات بوش ، جنرال الکتریک و زیمنس آشنا میکنیم .

نقش استفاده از لوازم اصلی و اورجینال در تعمیر لوازم خانگی بوش زیمنس و جنرال الکتریک

اعتبار و شهرت تولیدات لوازم خانگی بوش و لوازم خانگی زیمنس البته شاید تا حدودی وام دار تولیدات دیگر کشور آلمان و بر گرفته از نوع خصوصیات کالاهای آلمانی و کیفیت آنها باشد که با امکانات هوشمند و تکنولوژی برتر همراه بوده است ولی وقتی پای یک برند به نام لوازم خانگی جنرال الکتریک به عنوان یک برند آمریکایی در ایران به این شدت باز شده که همه مصرف کنندگان لوازم خانگی را وادار به رویکرد مناسب و قابل احترام به این برند ها می کند نمی توان منکر کیفیت بالای این محصولات و بخصوص نیاز به رقابت سخت تر و پیچیده تر برای هم راستایی با این برند ها توسط برند هایی ایرانی بود.

تعمیر لوازم خانگی برند خارجی در ایران

اما واقعا زمانی که لوازم خانگی داخلی از توان تکنولوژی و امکانات لوازم خانگی خارجی استفاده نمی کنند و فناوری های استفاده شده در لوازم خانگی خارجی بسیار پیچیده و خاص و مختص خود تولید کننده با مزایای رقابتی خاص خودشان هستند چگونه می توان اطمینان داشت که به راحتی می توان خدمات مناسب پس از فروش و یا خدمات تعمیرات لوازم خانگی بوش، جنرال الکتریک و یا زیمنس را دریافت کرد.

بدون اغراق باید عنوان کرد که هر فرد با هر توانی نمی تواند ادعای تعمیرات تخصصی لوازم خارجی برند خارجی را داشته باشد.

اما وقتی پای مهندس ایرانی و کارشناس ایرانی در میان باشد هیچ نا ممکنی وجود ندارد. در ایران شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد یکی از قدیمی ترین و نام آشنا ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی داخلی و خارجی این مهم را تحقق بخشیده است.

این شرکت با استفاده از طرفیت و توانایی کارشناسان و متخصصین داخلی و با برگزاری پیچیده ترین و تخصصی ترین کلاس های آموزشی متخصصینی را آموزش داده تا توانایی تعمیر لوازم خانگی بوش را با بهره مندی از خاص ترین نوع تکنولوژی به کار رفته در این لوازم خانگی را داشته باشند . به راحتی وارد مدارهای پیشرفته انواع تولیدات لوازم خانگی زیمنس شوند و به صورت فوق العاده حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی زیمنس را عهده دار باشند.

نقش قطعات اورجینال در کیفیت تعمیرات لوازم خانگی

از مهم ترین پارامتر های تعمیر لوازم خانگی پیشرفته جنرال الکتریک، بوش و زیمنس و یا هر نوع لوزام خانگی مشهور دیگر استفاده از قطعات مصرفی و لوازم یدکی اصلی و اورجینال در تعمیر این لوازم خانگی می باشد.

موضوعی که به نظر می رسد با وجود هجمه قطعات بدل و بی کیفیت چینی با قیمت های متفاوت کار را برای تشخیص جنس اصل از غیر اصل مشکل کرده باشد.

اما از آنجائیکه شرکت آی پی امداد به عنوان نماینده تعمیرات لوازم خانگی بوش، تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی زیمنس و تعمیرگاه لوازم خانگی جنرال الکتریک در ایران فعالیت می کند دیگری نیاز به تشخیص قطعات اصلی و اورجینال ندارد. این شرکت همواره با شرکت های اصلی تولید کننده در ارتباط و کلیه لوازم یدکی و اصلی انواع لوازم خانگی را از خود شرکت تولید کننده دریافت و برای مشتریان خود مورد استفاده قرار می دهد تا نه تنها با استفاده از این قطعات اورجینال کیفیت و کارایی لوازم خانگی شما را پس از تعمیر تضمین نماید بلکه قیمت تمام شده این قطعات و تعمیرات را هم برای مشتریان خود تا حدود زیادی کاهش دهد

استفاده از قطعات اورجینال از چند بعد اهمیت فراوان دارد و مهم ترین آن این است که هر شرکت بنا بر استانداردهایی قطعاتی را تولید می کند و کوچکترین تغییر در یک استاندارد می تواند کیفیت و کارایی محصول را تحت الشعاع قرار دهد. موضوع دوم اینکه معمولا لوازم اورجینال و اصلی دارای کد شناسه ای هستند که مختص محصول مورد نظر ساخته شده و این موضوع با در نظر گرفتن انواع قابلیت های لوازم خانگی به تولید این قطعات منجر می شود. حال عدم کفایت و نداشتن صلاحیت لازم در قطعات فیک و تقلبی باعث می شود تا به راحتی و در کمترین زمان دوباره لوازم خانگی شما دچار مشکل شوند.

چرا تعمیرات لوازم خانگی خود را به آی پی امداد واگذار کنیم؟

از نشانه های تعهد و کار دانی یک شرکت و یا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی استفاده از کارد آموزش دیده و مجرب است. شرکت آی پی امداد با استفاده از هر فرصتی کادر اجرایی و تخصصی خود را در دوره های مختلف تعمیرات لوازم خانگی با جدیدترین تکنیک ها و فناوری های مورد استفاده در لوازم خانگی مختلف بوش، لوازم خانگی زیمنس و لوازم خانگی جنرال الکتریک و زیر نظر کارشناسان و مهندسین این شرکت ها آموزش می دهد.

ضمن اینکه تعمیر در محل و در کمترین زمان ممکن از نشانه های صلاحیت کارشناسان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی است که شرکت ای پی امداد متعهد به انجام این کار در حضور مشتری و در مکان و زمان مرود نظر مشتری می باشد.

در نهایت می توان ارائه کارت ضمانت طلایی شرکت آی پی امداد که تعمیرات انواع لوازم خانگی را از 3 الی 12 ماه ضمانت می کند از دیگر اقدامات موثر در حفظ رضایت مشتریان از طرف این شرکت ایرانی متخصص دانست.

هر چند در این روزها شناخت یک شرکت تعمیراتی لوازم خانگی بخصوص شرکتی که به تعهدات و وظایف خود به خوبی عمل کند و شعارگونه صحبت نکند کاری بس دشوار است ولی سابقه بیش از نیم قرن شرکت تعمیرات لوازم خانگی ای پی امداد و ارائه برترین خدمات تعمیراتی در سراسر تهران تا حدود زیادی نام شرکت ای پی امداد را در تهران پر آوازه کرده است. مهم ترین دلیل در کیفیت بالای خدمات این شرکت رضایت بالای مشتریان و نگاه مثبت آنها به این مجموعه مهندسی تعمیرات می باشد.

نقش استفاده از لوازم اصلی و اورجینال در تعمیر لوازم خانگی بوش زیمنس و جنرال الکتریک

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها