طرح فعال‎سازی ۲۰هزار صنایع کوچک با ایجاد ۱۶۱ هزار شغل

کد خبر: 777746

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ۱۶۱ هزار شغل جدید در چهار سال آینده در ۲۰ هزار واحد صنایع کوچک کشور ایجاد می شود.

طرح فعال‎سازی ۲۰هزار صنایع کوچک با ایجاد ۱۶۱ هزار شغل
خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ۱۶۱ هزار شغل جدید در چهار سال آینده در ۲۰ هزار واحد صنایع کوچک کشور ایجاد می شود.
صادق نجفی افزود: این برنامه با تامین مالی این واحد‌ها به منظور نوسازی ایجاد و یا تقویت بازار آن‌ها اجرا می‌شود. وی با بیان اینکه ۹۲ درصد صنایع کشور صنایع کوچک هستند گفت: ۸۱ هزار واحد صنعتی کوچک در سراسر کشور وجود دارد که ۴۱ هزار واحد از آن‌ها در شهرک‌های صنعتی مستقرند. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: بیش از ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی کوچک کشور فعالند. نجفی گفت: ۲۰ هزار واحد صنایع کوچک با ظرفیت ۵۰ تا ۷۰ درصد کار می‌کنند که برنامه تامین مالی برای رساندن آن‌ها به ظرفیت کامل و ایجاد ۱۶۱ هزار فرصت شغلی در چهار سال آینده است. وی افزود: بیش از هشت هزار صنایع کوچک و متوسط در شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت و مناطق محروم روستایی وجود دارد که مقرر شد از محل یک و نیم میلیارد دلار در نظر گرفته شده با اعطای تسهیلات با سود مناسب از آن‌ها حمایت شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها