خوانساری: قطار اقتصاد کشور از ریل خارج شد

کد خبر: 780120

رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه قطار اقتصادی کشور از ریل خارج شده است، گفت: برای بازگرداندن این قطار به ریل بخش خصوصی باید منسجم تر و قوی‌تر حرکت کند.

خوانساری: قطار اقتصاد کشور از ریل خارج شد
خبرگزاری فارس: مسعود خوانساری امروز در آئین گشایش خانه تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گفت: اوضاع اقتصادی با مشکل روبرو است و قطار اقتصادی مقداری از ریل خارج شده است و باید این را به داخل ریل برگرداند و این در صورتی امکان پذیر است که بخش خصوصی قوی‌تر و منسجم‌تر حرکت کند. رئیس اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: برای این کار باید بین بخش خصوصی هم صدایی وجود داشته باشد و برای این هم صدایی هم نیازمند تشکیل نهاد‌ها هستیم و راه اصلی این کار این است که به تشکل‌ها بیشتر بها داد و آن‌ها را منسجم‌تر کرد.
اینجا بخوانید: اقتصاددان حامی دولت: بحران معیشت در انتظار مردم
وی افزود: در دو سال گذشته سعی شد مکانی را برای استقرار تشکل‌ها سازماندهی کنیم که امروز شاهد افتتاح آن خواهیم بود و یکی از اهداف ایجاد خانه تشکل‌ها شناسایی مشکلات بوده است. خوانساری بیان داشت: در سال جاری حدود ۲۴ تشکل در اتاق ایران ثبت شده و برنامه ما شناسایی و ثبت تشکل‌های مختلف است و فکر می‌کنیم تا سال آینده تعداد این تشکل‌ها به ۱۰۰ مورد برسد. رئیس اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: هدف از ایجاد خانه تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی حمایت از تشکل‌ها است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها