با تورهای نوروزی خسروان سیر، سال ۹۷ را رویایی شروع کنید!

کد خبر: 780335

پس از زمستانی سرد و البته پایان یک سال، چه چیزی بیشتر از سفر می‌تواند ما را برای سال جدید آماده کند؟ جواب در سه حرف خلاصه می‌شود؛ سفر!

با تورهای نوروزی خسروان سیر، سال ۹۷ را رویایی شروع کنید!

سرویس اقتصادی فردا: پس از زمستانی سرد و البته پایان یک سال، چه چیزی بیشتر از سفر می‌تواند ما را برای سال جدید آماده کند؟ جواب در سه حرف خلاصه می‌شود؛ سفر!

پس بگذارید به شما بگوییم اکنون که در ماه‌های آخر سال ۹۶ هستیم، بهترین زمان برای برنامه ریزی برای سفر در تعطیلات نوروزی است. مخصوصا اگر قصد سفر به خارج از کشور داشته باشید، هرچه زودتر برنامه ریزی کنید، با خیالی آسوده‌تر به مقصد خود خواهید رفت. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای بردن پول به این کشورها، حتما پول خود را به دلار تبدیل کنید و سپس در کشور مقصد، دلارهای خود را به واحد پولی همان کشور تبدیل کنید. در ادامه قصد داریم چند مقصد گردگشری در کشور‌های مختلف را به شما معرفی کنیم تا بتوانید هرچه زودتر، تور سفر نوروزی خود را با خسروان سیر رزرو کنید و آماده سفر شوید.

تور استانبول و تور آنتالیا از کشور ترکیه

ترکیه چند سالی است که به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردگشری برای ایرانیان تبدیل شده است. اگر تا کنون به این کشور سفر نکرد‌ه‌اید، تعطیلات نوروز ۹۷ زمان مناسبی برای سفر به این کشور خواهد بود. از بین شهر‌ها و مقاصد مختلف گردشگری در ترکیه، بهترین گزینه‌ها به استانبول و آنتالیا ختم می‌شود.

این کشور آب‌وهوا و فرهنگی مشابه کشور ایران دارد اما این بدان معنی نیست که در این کشور تجربه‌های جدیدی را کسب نخواهید کرد. شهر استانبول و زیبای‌های مختلف آن، یکی از بهترین شهرهای برای سپری کردن تعطیلات نوروزی شماست. این شهر در کنار تنگه‌ی بسفر و دریای مرمره واقع شده که این یعنی استانبول یکی از مرز‌های بین آسیا و اروپا به حساب می‌آید. درواقع خود استانبول به دو قسمت اروپایی و آسیایی تقسیم می‌شود.

با تورهای نوروزی خسروان سیر، سال ۹۷ را رویایی شروع کنید!

مکان‌های گردشگری مختلفی مثل مسجد ایاصوفیه، کاخ توپ قاپی و بازار بزرگ، از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری این شهر به حساب می‌آید. البته اگر بخواهیم تمام این جاذبه‌های گردشگری را نام ببریم، لیست بلند بالایی می‌شود و در این مطلب جای نمی‌گیرد!

دیگر شهر جذاب ترکیه، آنتالیا است. اگر برای تعطیلات نوروز به دنبال رفتن به دریا و آفتاب گرفتن در ساحل هستید، این شهر یکی از بهترین مقاصد گردگشری برای شماست. جدا از سواحل زیبای این شهر، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مختلفی مثل بندر قدیمی، موزه‌ی آنتالیا، دروازه هادریان و شهر باستانی آسپندوس برای دیدن وجود دارد.

آب‌وهوای ترکیه تقریبا مشابه ایران بوده با این تفاوت که زمستان‌های سردتر و بهار و تابستانی خنک‌تر و معتدل‌تر دارد. همانطور که احتمالا می‌دانید، واحد پولی این کشور «لیر» نام دارد.

تور تایلند

دیگر مقصد گردگشری که برای نوروز ۹۷ به شما پیشنهاد می‌کنیم، کشور تایلند است. در این کشور رنگ‌ها و فرهنگ‌های مختلف را خواهید دید و البته؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما غذاهای خیابانی را در این کشور آزمایش کنید. در این کشور جاذبه‌های گردگشری مختلفی مثل تورهای دوچرخه سواری، روستای فیل‌ها، مجسمه بودای بزرگ و باغ نانگ نوچ در شهر پاتایا وجود دارد. همچنین اگر به شهر پوکت سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به جزیره‌ی فانگ انگا و جزایر فی فی بزنید. واحد پولی کشور تایلند «بت» بوده و باید در تایلند دلار‌های خود را به بت تبدیل کنید.

تور مالزی

آب و هوای استوایی و شهرهایی مدرن و زیبا، از ویژگی‌ّای اصلی کشور مالزی به حساب می‌آید. در این کشور نیز مثل تایلند، پیشنهاد می‌کنیم حتما غذاهای خیابانی و اغلب ارزان قیمت را امتحان کنید. در این کشور پیشنهاد می‌کنیم حتما به سراغ جاذبه‌های گردگشری مثل معبد کک لوک سی، جزیره‌ی مانوکان، رودخانه کیناباتانگان و کمرون هالندز بروید. همچنین برای خرید‌های خود پیشنهاد می‌کنیم به محله بوکیت بینتانگ در کوالالامپور بروید. واحد پولی این کشور نیز «رینگت» نام دارد.

تور مالدیو

مالدیو نیازی به تعریف ما ندارد؛ مجمع الجزایری شامل ۲۲۰ جزیره قابل سکونت در اقیانوس هند که بهشتی برای گردشگران آسیایی به حساب می‌آید. این جزایر زیبا با سواحلی فوق العاده زیبا، می‌توانند بهترین مکان برای استراحت شما باشند و شما را برای رویارویی با سال ۹۷ آماده کنند. بازدید از مسجد جامع ماله، رستوران سابسیکس که در زیر دریا واقع شده، ساحل مصنوعی ماله و موزه ملی مالدیو را فرامو نکنید. واحد پولی این کشور نیز «روفیا» است.

تور هند

سرزمین هفتاد و دو ملت با جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی مختلف، می‌تواند حال و هوای شما را اساسی تغییر دهد. برای دیدن تمام آثار جذاب و دیدنی هند شاید یک عمر هم کم باشد. توصیه می‌کنیم حتما جاذبه‌های گردگشری مثل تاج محل، جزایر آندامان و گشت و گذار در هزاران معبد هند را در لیست خود قرار دهید. همچنین شهر دهلی، پایتخت هند، یکی از مدرن‌ترین و در عین حال سنتی‌ترین شهرهای این کشور بوده و بازدید از آن، خالی از لطف نیست. واحد پولی این کشور هم «روپیه» نام دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها