وزیر جهاد کشاورزی: از گندم‌کاران عذرخواهی می‌کنم

کد خبر: 822044

وزیر جهاد کشاورزی گفت: منابع موردنیاز خرید تضمینی گندم در اوایل اردیبهشت‌ماه تصویب و ابلاغ‌شده است و از اینکه کشاورزان با تأخیر بهای گندم خود را دریافت می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم.

وزیر جهاد کشاورزی: از گندم‌کاران عذرخواهی می‌کنم

خبرگزاری فارس: محمود حجتی امشب در بازدید از شهرک گلخانه‌ای آوه اظهار کرد: منابع موردنیاز خرید تضمینی گندم در اوایل اردیبهشت‌ماه تصویب و ابلاغ‌شده است و از اینکه کشاورزان با تأخیر بهای گندم خود را دریافت می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه قیمت جهانی گندم ۱۳۰۰ تومان و قیمت خرید از کشاورزان ۱۳۷۰ تومان است، تصریح کرد: ۷ میلیون تن گندم به‌منظور تولید نان به قیمت کیلویی ۶۶۰ تومان در اختیار ۷۰ هزار نانوایی در سطح کشور قرار می‌گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه به‌منظور تأمین مابه‌التفاوت قیمت گندم و یارانه‌ای که به نان داده می‌شود، دولت از منابع بانک مرکزی استفاده می‌کند، بیان داشت: پرداخت دیرهنگام از سوی بانک‌ها و کافی نبودن منابع مالی خزانه موجب تأخیر در پرداخت به کشاورزان می‌شود که از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

وی بیان داشت: تلاش داریم تأخیر در پرداخت بهای گندم به کشاورزان را به حداقل برسانیم.

حجتی شهرک گلخانه منطقه آوه را بزرگ‌ترین شهرک گلخانه‌ای دانست و بیان داشت: بخش خصوصی در این شهرک با ایجاد اشتغال به‌عنوان یک کارآفرین نمونه ده‌ها واحد گلخانه‌ای را نیز تأسیس کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها