مسکن مهر قزوین مشکلات زیرساختی ندارد

کد خبر: 830718

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: هیچ مشکل زیرساختی در مسکن مهر استان وجود ندارد و تمامی امکانات موجود نیز براساس میزان جمعیت این بخش در نظر گرفته شده است.

مسکن مهر قزوین مشکلات زیرساختی ندارد
ایرنا: سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: هیچ مشکل زیرساختی در مسکن مهر استان وجود ندارد و تمامی امکانات موجود نیز براساس میزان جمعیت این بخش در نظر گرفته شده است. مسکن مهر قزوین مشکلات زیرساختی ندارد
عباس پورقادر روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه مسکن مهر مهرگان تاکنون حدود ۱۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر در آن ساکن شده اند که امکانات موجود تکاپوی نیاز شهروندان آن را نیز تاکنون داده است. وی ادامه داد: از ۱۹ مدرسه مورد احداث، ۱۷ مدرسه در حال فعالیت بوده و چهار مرکز درمانی به همراه ۲ سوله ورزشی و یک استخر نیز خدمات خود را به ساکنان آن ارائه می‌کنند.
پورقادر یادآور شد: ایجاد ۲ جایگاه CNG و بنزین، یک پاسگاه کلانتری، یک ایستگاه آتش نشانی، سه باب مسجد، یک پارک ۲۲ هکتاری و چهار پارک محله از دیگر مراکز زیرساختی و خدماتی واقع در شهرک مهرگان می‌باشد.
وی با انتقاد از عدم استقرار شعب بانکی در این شهرک، گفت: طی سه سال گذشته زمین‌های مورد نیاز بانک ملی و مسکن برای ایجاد شعبه واگذار شده، اما تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.
عملیات احداث ۵۸ هزار و ۹۲۷ واحد مسکن مهر در استان قزوین از سال ۸۷ آغاز شد که از این تعداد پنج هزار و ۶۲۶ واحد مربوط به شهر‌های زیر ۲۵ هزار خانوار، هشت هزار و ۸۴۲ واحد به بافت‌های فرسوده شهری و ۴۴ هزار و ۴۵۹ واحد نیز در شهر‌های بالای ۲۵ هزار جمعیت استان بوده که ۲۶ هزار و ۵۰۰ واحد آن در ناحیه شهری مهرگان واقع در ۱۸ کیلومتری شرق قزوین و در حاشیه آزاد راه قزوین-کرج، قرار دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها