توضیح مجری BBC درباره دست‌های پشت پرده قیمت دلار +عکس

کد خبر: 877861

سیاوش اردلان مجری شبکه بی‌بی‌سی فارسی با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود از دست‌های پشت پرده قیمت ارز و دلار در ایران نوشت.

توضیح مجری BBC درباره دست‌های پشت پرده قیمت دلار +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: بعد از نابسامانی بی سابقه بازار ارز طی روزهای اخیر در کشور، تب دلار از روز گذشته در آشفته بازار ارز بالاخره پایین آمد.

افت قیمت دلار در بازار ارز نگرانی و آشفتگی سردمداران و سر حلقه‌های اصلی عامل افزایش قیمت دلار و دلواپسی منافع و اهداف شومشان را به دنبال داشته و آن‌ها را از این کاهش چشمگیر قیمت حسابی متضرر کرده است.

بی‌بی‌سی رسانه‌ای بود که دیرتر از سایر رسانه‌های داخلی و خارجی، خبر کاهش چشمگیر قیمت دلار در ایران را پخش و منتشر کرد و البته به صورت کاملا جزئی و مختصر به چنین خبر مهمی پرداخت.

سیاوش اردلان مجری شبکه بی‌بی‌سی با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود جزئیات کاهش قیمت دلار را تشریح کرده است. متن پیام اردلان به شرح زیر است:

نظر تخصصی ندارم چون کارشناس نیستم ولی، وقتی حامیان تحریم و فشار اقتصادی بر ایران، امروز آشکارا تلاش می‌کنند که دلار ارزان نشود، روشن است که جنگ بر سر تصاحب روح و روان مردم است. گر چه پایداری سقوط دلار در هفته‌های آینده معلوم نیست ولی کاش ملت هم آرامش خودشان را به هر موج و موج سازی نسپارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها