بازنشسته وزارت راه مدیرعامل فولاد مبارکه شد

کد خبر: 879124

حمیدرضا عظیمیان به عنوان یکی از معاونان بازنشسته وزیر راه و شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی خداحافظی می‌کند. وی به تازگی مدیرعامل فولاد مبارکه شده است.

بازنشسته وزارت راه مدیرعامل فولاد مبارکه شد

خبرگزاری تسنیم: روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ساعاتی پیش خبر از موافقت با استعفای سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خبر داد. حمیدرضا عظیمیان به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه و همچنین محمود اسلامیان به عنوان رییس هیات مدیره تعیین شده‌اند.

عظیمیان در حال حاضر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن است که یکی از معاونان وزیر راه و شهرسازی محسوب می‌شود. وی جزو مدیران بازنشسته دولتی به شمار می‌آید که مشمول قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان شده است.

عظیمیان اردیبهشت ماه سال ۹۵ به عنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن جایگزین پژمان شده بود. در آن زمان انتقاداتی به وزیر راه و شهرسازی در خصوص این انتصاب و بی ارتباط بودن حضور یک مدیر صنعتی در حوزه مسکن وارد شد.

با توجه به وضعیت مبهم وزیر راه و شهرسازی عظیمیان احتمالا تا قبل از مهلت ۶۰ روزه در این سمت باقی خواهد ماند و مشخص نیست سرنوشت این سازمان به دست چه کسی سپرده خواهد شد. با ورود عظیمیان بخش زیادی از مدیران این مجموعه در یک اقدام ناگهانی تغییر کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها