پیش‌بینی انتقال ۵۰ هزار نفر از زوار اربعین با ۸ شرکت هواپیمایی

کد خبر: 884325

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، گفت: امسال ۵۰ هزار نفر از زوار اربعین از طریق ۷ ایرلاین داخلی و یک ایرلاین خارجی العراقیه از فرودگاه امام (ره) جابه‌جا می‌شوند.

پیش‌بینی انتقال ۵۰ هزار نفر از زوار اربعین با ۸ شرکت هواپیمایی

خبرگزاری فارس: علی رستمی امروز در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از ترمینال سلام اظهار داشت: پروژه عظیمی در حال انجام است و تلاش می‌کنیم خدمات CIP در ترمینال سلام ارائه شود، البته کار سخت است.

وی با اشاره به تلاش برای حذف گیت خروج گذرنامه در ترمینال سلام، گفت: آموزش گروه‌های مختلف برای این ترمینال آغاز شده است. اگر کارکنان همگی آمادگی کامل نداشته باشند، حتی قصور در یک بخش هم مشکل آفرین است.

رستمی اظهار داشت: پیش‌بینی کردیم پرواز‌های مسیر‌های دور، مسیر‌های آسیایی و اروپایی در ترمینال سلام پرواز داشته باشند؛ خدمات ترمینال سلام تأثیری در افزایش قیمت خدمات به ایرلاین‌ها و نرخ بلیط ندارد.

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) درباره جابه‌جایی زائران اربعین و اعزام زائران به عتبات عالیات، گفت: ۷ شرکت هواپیمایی داخلی و یک ایرلاین خارجی (العراقیه) جابه‌جایی زوار اربعین را بر عهده دارند.

رستمی با بیان اینکه بردینگ اختصاصی برای این کار در نظر گرفته‌ایم، گفت: حالا نیز برای پرواز‌های اربعین اختصاص یافته است؛ این پرواز‌ها از یکم آبان ماه آغاز می‌شود و تا ۱۸ آبان ماه ادامه دارد.

معاون فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) پیش‌بینی کرد که امسال تعداد زوار اربعین نسبت به پارسال تغییری نداشته باشد.

وی افزود: با این حال از ابتدای نوروز ۹۷ تاکنون تعداد مسافران خارجی حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها