جو روانی در فضای مجازی التهابات بازار را تشدید کرد

کد خبر: 888471

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه جو روانی در فضای مجازی التهابات بازار را به حد اعلی رساند گفت: از اول انقلاب تاکنون همیشه تحریم بودیم قرار نیست ۱۳ آبان اتفاق جدیدی بیفتد.

جو روانی در فضای مجازی التهابات بازار را تشدید کرد

خبرگزاری تسنیم: احمد انارکی‌محمدی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان اظهار داشت: ۴۰ هزار هکتار اراضی فاقد سند مالکیت در رفسنجان و انار وجود دارد که برای استفاده از طرح‌های نوین آبیاری نیاز به رفع مشکل سند این تعداد اراضی است.

وی با اشاره به امهال وام‌های کشاورزی از تضمین دولت برای پرداخت هزینه مهلت سه ساله به بانک‌ها خبر داد و افزود: اگر بانکی قصوری داشته باشد با رئیس شعبه برخورد می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در ادامه تصریح کرد: وزیران پیشنهادی دولت نسبتا خوب و بعضا قوی هستند مشکلات صنعتگران ما خیلی زیاد است که باید به آن توجه شود.

انارکی محمدی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است، یادآور شد: در هر کشور ثبات اقتصادی مهمترین بحث است که ما در این زمینه مشکل داریم بی‌ثباتی اقتصادی موجب به وجودآمدن ابرچالش‌ها شده از طرفی تحریم‌ها التهاب بزرگی به بازار داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جو روانی که در فضای مجازی ایجاد شد التهابات بازار را به حد اعلی رساند.

انارکی محمدی بیان کرد: عدم مدیریت صحیح موجب بی‌اعتمادی به مسئولان می‌شود و مردم به فضای مجازی روی می‌آورند عده‌ای ناآگاهانه وارد می‌شوند و مشکلات اقتصادی ناخواسته ایجاد می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در بازار ارز دلالان برنده هستند و متأسفانه نتوانستیم این مورد را مدیریت کنیم به ویژه در بحث جنگ روانی موفق نشدیم.

وی ابراز کرد: ما تجربه تحریم را داشتیم و از اول انقلاب تاکنون همیشه تحریم بودیم قرار نیست ۱۳ آبان اتفاق جدیدی بیفتد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس همچنین به ایجاد تصفیه‌خانه در رفسنجان اشاره و تصریح کرد: ایجاد تصفیه‌خانه در رفسنجان جانمایی شده و بحث فاضلاب شهری رفسنجان هم با توجه به اینکه به مناقصه گذاشته شد و شرکتی از رفسنجان شرکت نکرد قرار است یک شرکت یزدی کار را انجام دهد که در حال حاضر کار مطالعاتی این طرح را آغاز کرده است.

به گفته وی برای انتقال آب فاضلاب ۷۱۰ کیلومتر کانال‌کشی در سطح شهر باید انجام شود

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها