قیمت انواع میوه در تره بار+جدول

کد خبر: 890259

با توجه به تولید مناسب مرکبات به ویژه پرتقال در سال جاری قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم پرتقال در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران تا 1500 تومان کاهش یافت و در سطح خرده فروشی نیز تا 2000 تومان به فروش می رسد.

قیمت انواع میوه در تره بار+جدول

تسنیم:سرمازدگی سال گذشته قیمت این محصول را در بازار بالا برده بود به طوری که برای تنظیم بازار در ایام پایانی سال مجبور به واردات این محصول از مصر و ترکیه شدیم؛ بنابراین گزارش، قیمت عمده فروشی هرکیلوگرم انار در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران ۳۰۰۰ تومان تا ۸۰۰۰ تومان، انواع انگور ۳۵۰۰ تومان تا ۱۳۰۰۰ تومان، خیار ۲۵۰۰ تومان تا ۵۰۰۰ تومان و موز ۸۵۰۰ تومان تا ۱۱۰۰۰ تومان است.

قیمت هر کیلوگرم کیوی ۴۰۰۰ تومان تا ۸۰۰۰ تومان، انواع سیب ۴۰۰۰ تومان تا ۹۰۰۰ تومان، نارنگی ۲۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان خرمالو ۲۰۰۰ تومان تا ۸۰۰۰ تومان است؛ بنابراین گزارش، قیمت هر کیلوگرم بادمجان ۱۵۰۰ تومان تا ۴۰۰۰ تومان، پیاز ۷۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان، سبزی جوز ۱۵۰۰ تومان تا ۲۶۰۰ تومان، سبزی خوردن ۱۸۰۰ تومان تا ۳۰۰۰ تومان، سیب زمینی ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و گوجه فرنگی تازه ۲۷۰۰ تومان تا ۴۵۰۰ تومان است.

گفتنی است، این کشف قیمت بر اساس کارشناسی اتحادیه‌های ذی ربط میوه، وزارت جهاد کشاورزی و بازرسی اصناف و برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران به دست آمده است.

قیمت انواع میوه در تره بار+جدول

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها