آیا هنوز هم می‌توان سفری ارزان به کشورهای خارجی داشت؟

کد خبر: 897074

یکی از دغدغه‌های گردشگران هنگام سفر به نقاط مختلف دنیا، کاهش هزینه‌های سفر است. این نیاز، امروزه با افزایش قیمت ارز و نوسانات بازار، بیش از پیش احساس می‌شود. به‌طور کلی، سفر ارزان به کشورهای خارجی، نه تنها لذت بازدید از مقصد مورد نظر را برای شما به همراه دارد، بلکه صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز خواهد بود.

آیا هنوز هم می‌توان سفری ارزان به کشورهای خارجی داشت؟

یکی از دغدغه‌های گردشگران هنگام سفر به نقاط مختلف دنیا، کاهش هزینه‌های سفر است. این نیاز، امروزه با افزایش قیمت ارز و نوسانات بازار، بیش از پیش احساس می‌شود. به‌طور کلی، سفر ارزان به کشورهای خارجی، نه تنها لذت بازدید از مقصد مورد نظر را برای شما به همراه دارد، بلکه صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز خواهد بود. در این راستا، راه حل‌های مختلفی برای کاهش هزینه‌های سفر وجود دارد، که می‌توانید با کمی نوآوری، بهترین و ارزان‌ترین سفر را تجربه کنید.

رزرو بلیط هواپیما ارزان خارجی

استفاده از بلیط هواپیما ارزان خارجی ، یکی از بهترین راه حل‌ها، برای تجربه سفر ارزان به کشورهای خارجی است. از دلایل ارزان بودن برخی از بلیط‌های هواپیمای خارجی، می‌توان به کیفیت هواپیما و پرواز، محدود بودن خدمات هواپیما، ساعات نامناسب پرواز، مانند صبح خیلی زود یا نیمه شب اشاره کرد. با توجه به کاهش قیمت بلیط هواپیما، شما می‌توانید از تا حد زیادی در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. توجه به این نکته برای دانشجویانی که به شهرهای کانادا سفر می‌کنند بسیار اهمیت دارد زیرا می‌توانند بلیط هواپیما تورنتو یا بلیط هواپیما مونترال را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنند.

اقامت در هاستل به جای هتل

یکی از عمده‌ترین هزینه‌های سفر، رزرو هتل است. هتل‌ها با توجه به کیفیت، تعداد ستاره‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهند، هزینه‌های گوناگونی دریافت می‌کنند. بهترین روش برای تجربه سفر ارزان به کشورهای خارجی، کاهش هزینه‌های اقامتگاه به روش‌های مختلف است. اولین روش، رزرو هتل ارزان خارجی است. بعضی از اقامتگاه‌ها در فصول مختلف سال، شامل تخفیفات ویژه می‌شوند، که این موضوع هزینه رزرو هتل را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. همچنین، اقامت در هاستل و پانسیون‌ها نسبت به هتل، از هزینه کم‌تری برخوردار است.

صرف غذا در اقامتگاه به جای رستوران

بعد از هزینه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، صرف غذا در رستوران نیز، یکی از دلایل افزایش هزینه‌ها در سفر است. درست است، که صرف غذای محلی در کشوری خارجی، بسیار خوشایند است اما این دلیلی برای خوردن همه وعده‌های غذایی در رستوران نخواهد بود. شما می‌توانید در کنار صرف چند وعده غذایی در رستوران، با تهیه چند کنسرو و مواد اولیه، در محل اقامت خود، غذا مورد نظرتان را تهیه کنید.

استفاده از وسایل نقلیه عمومی و ارزان‌تر

برای سفر ارزان به کشورهای خارجی، استفاده از وسایل نقلیه عمومی، یکی از بهترین روش‌هاست. عموما اجاره خودرو و کرایه تاکسی، برای داشتن یک سفر کم هزینه گزینه مناسبی نخواهد بود. بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی، خارج از شهر وجود دارند و مراجعه به آن‌ها با تاکسی، هزینه زیادی در بردارد. بنابراین استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند، مترو، اتوبوس و تراموا، تا حد بسیاری، از هزینه‌های سفر شما به کشورهای خارجی می‌کاهد. علاوه‌بر این، شرکت در تورهای پیاده و بازدید از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هم، نیز از گزینه‌های مناسب، کاهش هزینه‌های سفر است.

استفاده از کارت توریستی

بسیاری از کشورهای خارجی برای راحتی و کاهش هزینه‌های سفر گردشگران، کارت‌های توریستی ارائه می‌کنند. این کارت‌ها، بسته به شرایط مقصد، گوناگون است؛ به‌طوری که در برخی از کشورها، با این کارت، می‌توانید به‌صورت رایگان از جاذبه‌های گردشگری و وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. به این ترتیب، شما می‌توانید با هزینه خیلی کم‌تری، تجربه سفری ارزان به کشورهای خارجی را داشته باشید.

ترجیحا از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری مقصد دیدن کنید

یکی دیگر از دلایل افزایش هزینه‌های سفر، بازدید از مکان‌های دیدنی مقصد و شرکت در انواع فستیوال‌ها و تفریحات است. در این راستا، لزومی به بازدید از همه مکان‌های دیدنی شهر نیست و شما می‌توانید، تنها از مشهورترین بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری مقصدتان لذت ببرید.

خرید از بازارهای محلی و سنتی

مراکز خرید معروف و گران قیمت در اکثر کشورهای خارجی به چشم می‌خورد اما نکته قابل توجه، این است که لزومی به خرید از این پاساژها نیست و شما می‌توانید با مراجعه به بازارچه‌های محلی، سوغات و سایر کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

برای داشتن یک سفر ارزان به کشورهای خارجی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و حذف هزینه‌های اضافه، بهترین روش است. قبل از اقدام به سفر، بر اساس بودجه مورد نظرتان، برنامه‌ریزی کنید و سعی کنید در طول سفر مطابق با برنامه پیش بروید.

برای آشنایی بیشتر با اقامتگاه‌ها و بلیط هواپیما خارجی ارزان قیمت، می‌توانید به وبسایت آیتورز مراجعه کنید و با رزرو آنلاین هتل خارجی و استفاده از تخفیفات ویژه اقامتگاه‌ها، از سفر ارزان خود به کشورهای خارجی لذت ببرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها