طلا در بازار‌های جهانی ۴۰ سنت گران شد

کد خبر: 898151

در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها، هر اونس طلا ۱۲۲۴.۳ دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز ۴۰ سنت افزایش داشته است.

طلا در بازار‌های جهانی ۴۰ سنت گران شد

خبرگزاری فارس: در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها، هر اونس طلا ۱۲۲۴.۳ دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز ۴۰ سنت افزایش داشته است.

به گزارش کیتکو، در معاملات امروز بازار جهانی فلزات ارزشمند، هر اونس طلا معادل ۳۱.۱۳۲ گرم ۱۲۲۴.۳ دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز ۴۰ سنت افزایش یافت.

قیمت کنونی در مقایسه با متوسط قیمت یک ماه گذشته این فلز ۱۰.۲ دلار بالاتر و در مقایسه قیمت یک سال گذشته آن ۵۰.۳ دلار پایین‌تر بوده است.

قیمت نقره نیز فقط یک سنت افزایش یافت و به ۱۴.۳ دلار در هر اونس رسید. پلاتین ۵ دلار ارزان شد و ۸۱۳ دلار در هر اونس قیمت‌گذاری شد. پالادیوم ۶ دلار افزایش قیمت را تجربه کرد و ۱۱۸۰ دلار در هر اونس عرضه شد.

به گزارش رویترز، قیمت طلا در معاملات امروز روند ثابتی را در پیش گرفت؛ چراکه سرمایه‌گذاران و بازار منتظر نتایج دیدار رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور چین در نشست گروه ۲۰ است. قرار است در این دیدار دو طرف درباره مناقشات تجاری خود طی ماه‌های گذشته گفتگو کنند.

در مبادلات ارزی امروز شاخص ارزش دلار در برابر ارز‌های مرجع نیز افزایش یافت و به ۹۶.۷۹ واحد رسید.

ترامپ پیش از سفر به آرژانتین حرف‌های متفاوتی را در باره دیدار خود با شی جین پینگ زده است. وی از یک سو می‌گوید که انتظار دارد، به یک توافق تجاری با چین برسد و از سوی دیگر می‌گوید که شاید علاقه‌ای به رسیدن به توافق با چینی‌ها نداشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها