ذخیره‌سازی مرکبات از امروز آغاز می‌شود

کد خبر: 898874

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز ذخیر‌ه‌سازی مرکبات با محوریت خرید مرکبات شمال کشور آغاز می‌شود.

ذخیره‌سازی مرکبات از امروز آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: علی‌محمد شاعری، از آغاز ذخیره‌سازی مرکبات از امروز خبر داد و اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با معاون وزیر و رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور داشتیم، مقرر شد از امروز ذخیر‌ه‌سازی مرکبات با محوریت خرید مرکبات شمال کشور آغاز شود.

وی ادامه داد: این جلسه با هدف حمایت از باغداران به ویژه شمال کشور صورت گرفت تا باغداران بتوانند محصول خود را بدون دغدغه به فروش برسانند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس، با بیان اینکه ذخیره‌سازی به سه روش انجام خواهد شد، افزود: خرید مرکبات بر روی درخت، خرید در سردخانه‌ها و خریدی که از اکنون در حال انجام است باید تا ۱۰ روز مانده به پایان سال تحویل داده شود.

شاعری خاطرنشان کرد: خرید مرکبات توسط اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی کشور انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منابع مالی مورد نیاز برای خرید توافقی مرکبات تامین شده است، گفت: ساز و کار لازم برای اجرای این توافق با هدف تنظیم بازار مرکبات شمال کشور انجام شده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامیگفت: خرید مرکبات تنظیم بازاری از ابتدای هفته جاری آغاز می‌شود که می‌تواند گام مهمی برای تنظیم بازار مرکبات و افزایش تدریجی بهای پرتقال باشد که امیدواریم با انجام خرید توافقی، قیمت بازار مرکبات به نفع باغداران شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها