جزئیات توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز در بازار

کد خبر: 909781

سالمی گفت: پشتیبانی امور دام در راستای تنظیم بازار، گوشت قرمز و مرغ در فروشگاه های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار توزیع می‌کند.

جزئیات توزیع مرغ منجمد و گوشت قرمز در بازار

باشگاه خبرنگاران: رضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران، درباره آخرین جزئیات توزیع گوشت قرمز و مرغ در بازار اظهار کرد: روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب ۸ هزار و ۹۰۰ تومان در صنوف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

وی از توزیع روزانه ۶۰ تا ۸۰ تن مرغ گرم با نرخ مصوب ۹ هزار و ۸۰۰ تومان در بازار خبر داد و گفت: برخی از مرغداران که از پشتیبانی امور دام نهاده دامی دریافت کرده بودند، با نرخ مصوب اقدام به عرضه روزانه مرغ گرم با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار می‌کنند.

سالمی با اشاره به اینکه روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ تن گوشت منجمد گوساله با نرخ مصوب ۲۹ هزار تومان در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود، بیان کرد: از روز شنبه گوشت گرم گوساله وارداتی با نرخ مصوب ۴۹ هزار و‌۵۰۰ تومان و هر کیلو گوشت چرخ کرده منجمد با نرخ ۳۰ هزار تومان در راستای تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار آغاز می‌شود.

این مقام مسئول از توزیع گوشت منجمد و گرم گوسفندی خبر داد و افزود: روزانه ۷۰ تا ۱۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی و ۳۰ تا ۴۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار در حال توزیع است.

وی ازدیاد تقاضا برای خرید مرغ را دلیل اصلی افزایش قیمت در بازار مطرح کرد و گفت: با توجه به جوجه ریزی صورت گرفته و برنامه افزایش تولید انتظار می‌رود که قیمت مرغ در بازار به تعادل برسد.

سالمی درباره آخرین وضعیت توزیع تخم مرغ در بازار بیان کرد: روزانه ۶۰ تا ۸۰ تن تخم مرغ با نرخ مصوب هر شانه ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: با توجه به کاهش نرخ تخم مرغ داخلی در بازار، میزان عرضه تخم مرغ وارداتی در فروشگاه‌ها را کاهش دادیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه وجود ندارد، بیان کرد: عرضه مرغ منجمد و گوشت گرم و منجمد وارداتی تا رسیدن بازار به تعادل ادامه دارد.

سالمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه مقدمات واردات دام زنده به کشور فراهم شده است، اظهار کرد: اولین پارت واردات دام زنده که حدود ۲۰ هزار راس است، طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده به کشور وارد می‌شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در راستای تنظیم بازار و تعادل قیمت گوشت داخل برنامه ریزی شده که حدود ۶۰۰ هزار راس دام زنده وارد کشور شود.

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها