برترین تورهای خارجی همسایه ایران

کد خبر: 913598

بسیاری از افراد علاقمند به سفرهای خارجی بوده و می خواهند با جاذبه های دیدنی و فرهنگ سایر کشورها آشنا شوند، ولی به دلیل کاهش ارزش پول ملی هزینه اینگونه سفرها که ارزانترین آنها تورهای استانبول و تورهای دبی می باشند بسیار بالا رفته است و این افراد را دچار مشکل کرده است. بهترین روش برای یک سفر خارجی مناسب و با امکانات خوب استفاده از تور لحظه آخری است.

برترین تورهای خارجی همسایه ایران

بسیاری از افراد علاقمند به سفرهای خارجی بوده و می خواهند با جاذبه های دیدنی و فرهنگ سایر کشورها آشنا شوند، ولی به دلیل کاهش ارزش پول ملی هزینه اینگونه سفرها که ارزانترین آنها تورهای استانبول و تورهای دبی می باشند بسیار بالا رفته است و این افراد را دچار مشکل کرده است. بهترین روش برای یک سفر خارجی مناسب و با امکانات خوب استفاده از تور لحظه آخری است. با ما همراه شوید تا شما را بیشتر با این تورها و مسیرهای گردشگری خارجی آشنا کنیم.

برترین تورهای خارجی همسایه ایران

استانبول در 3000 سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده است. در اوایل قرن بیست و یکم، این شهر بخشی از امپراتوری روم شد و در سال 306 میلادی، امپراطور کنستانتین بزرگ، سرمایه بیزانس روم شرقی امپراتوری روم را به خود اختصاص داد. از آن نقطه به بعد، شهر به عنوان قسطنطنیه شناخته شد.

یک ویژگی مهم استانبول این است که آن را برای تجارت و حمل و نقل مناسب می کند. این شهر در بین سه قاره قرار دارد. برای چند صد سال ایرانیان، اعراب، ملل عشایری به دلیل همین مسئله علاقه شدیدی به تصرف شهر داشتند و به قسطنطنیه حمله کردند.

در نهایت، در سال 1453، زمانی که قسطنطنیه با تقسیمات و جنگ های تقریبا تضعیف شد، ترک های عثمانی تحت رهبری سلطان مهمند دوم توانستند شهر را فتح کنند. به اصطلاح استانبول، آن تبدیل به سومین و آخرین سرمایه امپراتوری عثمانی شد. در اواسط دهه 1500، استانبول، با جمعیت تقریبا نیم میلیون، مرکز بزرگ فرهنگی، سیاسی و تجاری بود. حکومت عثمانی تا زمانی که در جنگ جهانی اول شکست خورد، ادامه یافت و استانبول توسط متحدان اشغال شد.

برترین تورهای خارجی همسایه ایران

درصورت سفر با تور استانبول به این شهر حتما از مکان های دیدنی و تاریخی آن دیدن فرمایید.

مقصد بعدی را می توان دبی انتخاب کرد. دبی در ساحل شرقی شبه جزیره عربستان قرار دارد، در گوشه جنوب غربی خلیج فارس. مردم امارات به خاطر مهمان نوازی گرم و میراث فرهنگی غنی بسیار شناخته شده هستند. دبی سالانه از نور خورشید بی نظیر، سواحل زیبا، هتل های لوکس و مراکز خرید پررونق بهره می گیرد.

حاکمان دبی: از سال 1833 خانواده سلطنتی آل مکتوم دبی را اداره می کنند. تحت رهبری عاقلانه و پیشرفته خود، دبی موفق شده است و اکنون مرکز تجاری و گردشگری برای یک منطقه است.

تاریخچه دبی: حدود 800 تن از اعضای قبیله بنی یاس، که تحت رهبری خانواده مکتوم، در دهه نهر در سال 1833 مستقر شدند. این رودخانه بندر طبیعی بود و دبی به زودی مرکز تجارت ماهیگیری، مروارید و دریایی تبدیل شد.

اقتصاد دبی: چند دهه گذشته شاهد رشد باور نکردنی در تمام بخش های اقتصاد دبی بوده ایم. دولت امارات متحده عربی به طور مداوم تلاش می کند تا شفافیت تجاری خود را بهبود بخشد و مقررات پویا را که به تشکیل شرکت های کوچک و متوسط ​​کمک می کند، معرفی کند. اقتصاد دبی بیشتر به نفت وابسته نیست، اما بیشتر متنوع است و به شدت وابسته به بخش های تجاری، خدماتی و مالی است. با موقعیت جغرافیایی مرکزی آن بین بازارهای آسیا و اروپا، دبی به سختی کار خود را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از مکانیسم تجارت جهانی انجام داده است. محل مرکزی آن همچنین اجازه دبی را به یک مقصد گردشگری محبوب و قابل دسترس تبدیل کرده است.

جاذبه های گردشگری: اگر به دنبال دیدن معروف ترین و جدیدترین جاذبه های توریستی در دنیا هستید تور دبی را از دست ندهید. اگرچه دبی به عنوان یک مقصد نسبتا جوان دیده می شود، دارای یک تاریخ شگفت انگیز و میراث پر جنب و جوش است که یک نگاه اجمالی به فرهنگ عربی ارائه می دهد. مکان خوبی برای شروع کاوش تاریخ و میراث دبی، موزۀ دبی است: در فورت الفاهیدی یکی از قدیمی ترین ساختمانهای دبی که در سال 1787 به وقوع پیوست، در سال 1787 قرار دارد. موزه های دیگر در دبی و امیریت های اطراف نیز وجود دارد که بینش قابل توجهی نیز ارائه می دهند به تاریخ و رشد شهر و امارات متحده عربی.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها