4 دستگاهی که با تعمیر مثل نو کار می‌کند ( لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و جاروبرقی )

کد خبر: 918223

اگر از شرکت یا برند معتبر خرید کردهاید و دستگاه شما گارانتی دارد باید خوش حال باشید. وجود چنین امتیازی شاید 5 تا 20 میلیون ارزش مالی دارد. قبل هر کاری ابتدا گارانتی دستگاه خود را بررسی کنید. اگر مدت زمان پشتیبانی یا گارانتی دستگاه شما تمام شده است. راه حل تعمیر آن است.

4 دستگاهی که با تعمیر مثل نو کار می‌کند ( لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و جاروبرقی )

با گران شدن نرخ ارز وسایل و لوازم خانگی چند برابر گران شد. به طوری که خرابی هر یک از لوازم خانگی علاوه بر بی نظمی در کارهای خانه، خسارت زیادی به بودجه خانواده وارد می‌کند. اگر صادقانه بگیم، خرید دوباره یک دستگاه جدید برای بسیاری از خانه‌ها یک کابوس است. امیداوریم وسایل خانه شما مثل ساعت کار کند. اما وقتی خراب شد، چه باید کرد؟

وقتی گارانتی لوازم خانگی شما تمام شد چه باید کرد؟

اگر از شرکت یا برند معتبر خرید کردهاید و دستگاه شما گارانتی دارد باید خوش حال باشید. وجود چنین امتیازی شاید 5 تا 20 میلیون ارزش مالی دارد. قبل هر کاری ابتدا گارانتی دستگاه خود را بررسی کنید. اگر مدت زمان پشتیبانی یا گارانتی دستگاه شما تمام شده است. راه حل تعمیر آن است.

ما امروز به 4 دستگاهی که بیشترین درصد خرابی را در خانه‌های ایرانی دارند، اشاره می‌کنیم. برای تعمیر هر کدام راه حل‌های جالبی داریم. شاید با هزینه ناچیز مشکل خرابی دستگاه شما در خانه برطرف شد.

برندهای محبوب در ایران

در ایران مردم عمدتاً برندهایی مثل اسنوا، بوش، سونی، سامسونگ، ال جی و … استفاده می‌کنند. بخشی از این شرکت‌ها داخلی هستند و بخشی برندهای خارجی محسوب می‌شوند. وقتی برندهای داخلی مشکل فنی پیدا می‌کند یا قطعات آن فرسوده یا خراب می‌شود، قطعات اورجینال از نمایندگی‌ها تهیه می‌شود. اگر دستگاه شما برند خارجی باشد، مشکل دوچندان می‌شود.

تعرفه بالا یا تعرفه نجومی

امروز در وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، واردات بسیاری از کالاها از جمله قطعات اورجینال بسیاری از برندها، بسیار محدود و حتی ناممکن شده است. وقتی دستگاه شما با مشکل مواجه شد و تعمیرکار به شما تعرفه بالایی اعلام کرد، دست نگه دارید. در هر خرید و فروشی باید استعلام گرفت. تعمیر وسایل و لوازم خانه هم از این امر مستثنی نیست!

4 دستگاهی که با تعمیر مثل نو کار می‌کند ( لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و جاروبرقی )

تعمیر ماشین لباسشویی

در خرید ماشین لباسشویی مردم بیشتر از برندهای سامسونگ، ال جی، بوش، دوو و اسنوا خرید می‌کنند. قیمت این دست از لوازم خانگی بسیار گران شده است. بنابراین تعمیر ماشین لباسشویی این برندها و برندهای مشابه کار هوشمندانه‌ای است. ولی تعمیر ماشین لباسشویی را نباید به هر تعمیرکاری سپرد.

با کمی تحقیق و بررسی به شاخص‌هایی دست یافتیم که یک نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی را در بین سایر رقبا برجسته می‌کند که در ادامه مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. شما قبل از استعلام قیمت باید یک نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی را با چک لیست ما بررسی کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی

امیدواریم که کار و کاسبی شما در رونق باشد. ولی در 10 سال اخیر، زمان کاری و درگیری‌های دیگر خصوصاً در کلانشهرها به گونه‌ای شده که بدون یک ماشین ظرفشویی نمی‌توان به همه فعالیت‌های روزانه وقت گذاشت. شستشوی ظرف‌ها در خانه‌های پرجمعیت یک کار وقت گیر و حساسی است. اگر زن و مرد خانه شاغل باشد، این گرفتاری تمیز یک دردسر کثیف خواهد داشت. تصور کنید ماشین ظرفشویی محبوب شما خراب می‌شود. زندگی را برای خود تیره و تار نکنید ما امروز برای شما راه حل نشان می‌دهیم.

تعمیر ماشین ظرفشویی به طور میانگین 3 تا 10 میلیون در هزینه‌های احتمالی شما صرفه جویی می‌کند. اما بدون یافتن یک نمایندگی خوب هرگز دستگاه ماشین ظرفشویی خود را از خانه بیرون نبرید. ما دوست داریم با شنیدن خبر اوراقی دستگاه ناراحت نشوید. در این مقاله با چک لیست ما هم در هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی صرفه جویی می‌کنید، هم با تضمین 100 درصد چرخ دستگاه شما مثل قبل خواهد چرخید.

تعمیر یخچال

برای تعمیر یخچال به علت وزن و حجم زیاد امکان جابجایی سخت است. در بعضی مکان‌ها حتی نمی‌توان یخچال را جابجا کرد. امیدواریم یخچال‌های شما خراب نشود. اگر یخچال شما مشکلی پیدا کرد، لازم نیست آن را جابجا کنید. حتی بسیاری از خرابی‌های یخچال در خانه برطرف می‌شود.

نگران خرابی یخچال خود نباشید، بالاخره تعمیر می‌شود. دوباره می‌توانید مواد غذایی خود را در آن نگه دارید. فقط باید مراقب کارهایی باشید که نباید انجام دهید. تعمیر یخچال مثل تعمیر جاروبرقی ساده نیست. یخچال‌های امروزی هوشمند یا نیمه هوشمند هستند و سیستم الکترونیک آن گاها دردسرهای زیادی ایجاد می‌کند. نبود برد مناسب، پیدا نشدن قطعات اورجینال، کم تجربه بودن تعمیرکار، خارجی بودن برند یخچال، طولانی شدن زمان تعمیر و تعرفه‌های نجومی که گفتیم. این عوامل دست در دست هم می‌دهد و یخچال شما دیرتر از زمان مشخص تحویل داده می‌شود. نهایتاً مواد غذایی شما فاسد می‌شود. از قدیم گفتن کار را باید به کاردان سپرد. خوش حالم که امروز در این مقاله 10 ویژگی نمایندگی برتر تعمیر یخچال را به شما معرفی می‌کنم.

4 دستگاهی که با تعمیر مثل نو کار می‌کند ( لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و جاروبرقی )

تعمیر جاروبرقی

جاروبرقی هم یکی دیگر از لوازم پرکاربرد خانه است. به همین سبب در لیست 4 تایی ما قرار گرفته است. این دستگاه بیشتر در معرض خرابی قرار دارد. آن هم به علت استفاده نادرست از این وسیله بسیار پر ارزش است. اگر جاروبرقی شما زود زود خراب می‌شود؛ قطعات استفاده شده در آن اورجینال نیست. سعی کنید جایی پیدا کنید که در تعمیر از قطعات اورجینال و مخصوص برند جاروبرقی شما استفاده شود.

ما راه پیدا کردن نمایندگی معتبر تعمیر جاروبرقی و هر وسیله‌ی دیگر را به شما یاد نشان می‌دهیم. برای حفظ محیط زیست، لطفاً دستگاه‌های خراب خود را بیرون نیندازید. هر دستگاهی که خراب می‌شود قابل تعمیر و استفاده دوباره است.

4 دستگاهی که با تعمیر مثل نو کار می‌کند ( لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و جاروبرقی )

به برند محبوب خود اعتماد کرده و به او فرصتی دوباره دهید

بسیاری از شما در به در دنبال نمایندگی خوب تعمیر لوازم خانگی می‌گردید، شاید چند مغازه یا تعمیرکار هم دیده‌اید؛ ولی نمی‌دانید که به کدام یک باید اعتماد کنید!؟

پس بخوانید تا بدانید

10 ویژگی نمایندگی برجسته تعمیر لوازم خانگی

1- استفاده از قطعات اورجینال

همیشه تعمیر وسایل خانگی با صفت و شل کردن پیچ درست نمی‌شود. در بسیاری از مواقع باید قطعه جدید جایگزین قطعه خراب شود. قطعه‌های اورجینال عمر بسیار بیشتری نسبت به قطعه‌های مشابه دارند. در بعضی دستگاه‌ها قطعات مشابه کارکرد دستگاه را مختل می‌کند و دستگاه در کوتاه مدت فرسوده می‌شود.

2- تحویل به موقع دستگاه

زمان تحویل که از آن به ددلاین (deadline) هم یاد می‌شود در کشوری مثل ایران به ندرت رعایت می‌شود. مسلماً شما هم دوست ندارید که تعمیر وسایل خانگی شما دیرتر از قول داده شده تحویل داده شود. اگر می‌خواهید عصبانی نشوید دستگاه خود را به یک مرکز تعمیرات معتبر بسپارید.

3- مشاوره تعمیر

همه خرابی‌ها نیاز به تعمیر ندارند. شرکت‌های معتبر تعمیر لوازم خانگی خدمات مشاوره رایگان دارند. آن‌ها وقتی با شما صحبت می‌کنند، قدم بعدی را به شما می گویند.

4- ارسال تکنسین به محل

هر تعمیری هم نباید در تعمیرگاه انجام شود. عمدتاً با مشاوران شرکت تعمیرات تماس گرفته می‌شود. آن‌ها تکنسین‌های مجرب خود را که دارای کارت شناسایی و یونیفرم مخصوص هستند به منزل شما می‌فرستند.

6- نیروی کار متخصص

بدون آموزش و آشنایی با دستگاه‌های بروز کار تعمیر یک ناممکن است. نمایندگی‌های خوب نیروی کار خود را با آموزش‌های فشرده راهنمایی می‌کنند.

7- نمایندگی در همه شهرها و کلانشهر‌ها

شرکت‌های معتبر تعمیر لوازم خانگی در سایر شهرها هم نمایندگی دارند. این به چند جهت مزیت محسوب می‌شود. که امکان پرداختن به این موضوع در این مقاله میسر نیست.

8- تعرفه‌های مورد تایید اتحادیه

همیشه قبل از سپردن دستگاه به یک نمایندگی مجوز آن را بررسی کنید.

9- مشتری مداری

نوع گفتمان و سعی در جلب رضایت مشتری، اخلاق حرفه‌ای یک کسب و کار است.

10- پشتیبانی 24 ساعته

شرکت‌های خوب پشتیبانی 24 ساعته دارند. شما هر زمان می‌توانید با مشاوران تماس گرفته و از خدمات تعمیر لوازم خانگی استفاده کنید.

نوب شما

شرکت فراز پشتیبان با سابقه 25 سال در زمینه تعمیر لوازم خانگی و دارا بودن نمایندگی اغلب محصولات برندهای محبوب ایرانی‌ها آماده ارائه خدمات تعمیرات تخصصی است. این شرکت در سایر شهرها و کلانشهرها نمایندگی دارد برای استفاده از خدمات فوری این شرکت پرآوازه یک تماس فاصله دارید.

خدمات عالی برازنده شماست.

تلفن تماس: با ۱۰ خط ویژه ۳۵۰۶۹-۰۲۱

آدرس وب سایت: www.farazposhtiban.com

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها