وزیر راه: نظام سلطه توان صدمه زدن به ایران را ندارد

کد خبر: 919131

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که ایران یک کشور درون‌زاست که ثروت‌های قابل ملاحظه و مردم هوشمند دارد و کسی نمی‌تواند به آن صدمه بزند، گفت: با برکت انقلاب اسلامی هیچکس نمی‌تواند برای ایران تصمیم بگیرد.

وزیر راه: نظام سلطه توان صدمه زدن به ایران را ندارد

خبرگزاری تسنیم: محمد اسلامی در مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور، اظهار کرد: امام راحل با روح الهی خودش با یک ایمان راسخ، دلی آرام و قلبی مطمئن در ۱۲ بهمن ۴۰ سال پیش در چنین لحظاتی وارد فرودگاه مهرآباد شد. همه ساله این لحظات را جشن گرفته و خاطرات را مرور می‌کنیم.

وی ادامه داد: به صورت بایسته میثاقی با او می‌بندیم که امام راهت ادامه دارد.

وی با تبریک ایام فرخنده دهه فجر به مردم ایران، افزود: اساس جمهوری اسلامی ایران بر تقواست؛ آنچه بر تقوا بنیان نهاده شود ابدی است. همواره باید خود را در پیشگاه خداوند ببینیم و برای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی جانفشانی کنیم.

وی بیان کرد: دشمن ایران از بدو پیروزی انقلاب تا کنون نقشه‌های متفاوت، توطئه‌های ریز و درشت را علیه انقلاب اجرا کرده است. انقلاب هدف سلطه ستیزی داشت اگر قرار بود ما سلطه پذیر باشیم که نیازی به انقلاب و جانفشانی و تقدیم هزاران شهید نبود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که هر چه داریم از شهداست، اظهار کرد: مرز بین سلطه پذیری و سلطه ستیزی برای ما باید کاملا روشن باشد؛ پذیرش سلطه یعنی این‌که منابع کشور در اختیار خارجی‌ها بود. اولویت‌ها و برنامه‌هایی بود که نظام سلطه تدوین می‌کرد که ما در آن‌ها تاثیرگذار نبودیم.

اسلامی با ذکر خاطره‌ای گفت: ۵۰ هزار مستشار آمریکایی چهل سال پیش در ایران مشغول به کار بودند، ایرانی‌ها حق نداشتند به این مشاغل وارد شوند. یکی می‌گفت: آمریکایی‌ها در آستانه پیروزی انقلاب به ایرانی‌ها گفته بودند دست نزنید ما برمی‌گردیم. در شرایطی قرار داریم که آخرین توطئه آن‌ها به عنوان جنگ اقتصادی یعنی از طریق از صفر کردن ارزش پولی تکلیف انقلاب را روشن می‌کنیم. با تسلطی که بر جریان مالی دنیا دارند سعی کردند به این هدف برسند.

وی بیان کرد: زیرساخت‌ها، تراز اقتصادی کشور و ... از یک دوام بسیار مستحکم برخورداست، ایران یک کشور درون‌زاست که ثروت‌های قابل ملاحظه و مردم هوشمند دارد و کسی نمی‌تواند به آن صدمه بزند.

وی با اشاره به این‌که دکترین غربی‌ها و نظام سلطه این است که ایران به تکنولوژی دست نیابد، گفت: ایران به قدرتی رسیده که هیچ کس نمی‌تواند برای آن تصمیم بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: رمز و راز پیروزی و ماندگاری انقلاب همان فرمایش امام خمینی یعنی وحدت کلمه و اتحاد است.

اسلامی تاکید کرد: باید بتوانیم با ظرفیت‌های داخلی تراز کشور را بیش از پیش ارتقا دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها