آیا خرید فالوور اینستاگرام باعث افزایش فروش می شود ؟؟

کد خبر: 932663

این روز ها با افزایش کاربرد اینستاگرام در ایران همه به دنبال پیشرفت پیج خود در اینستاگرام هستند اینستاگرام با داشتن بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی توانسته به یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی محبوب در میان مردم ایران تبدیل شود .

آیا خرید فالوور اینستاگرام باعث افزایش فروش می شود ؟؟

رپرتاژ آگهی: این روز ها با افزایش کاربرد اینستاگرام در ایران همه به دنبال پیشرفت پیج خود در اینستاگرام هستند اینستاگرام با داشتن بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی توانسته به یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی محبوب در میان مردم ایران تبدیل شود . در این میان افرادی این تعداد از مخاطب را مناسب برای تبلیغات کسب و کار خود دیده اند و شروع به راه اندازی کسب و کار خود در اینستاگرام کرده اند . اما یکی از مشکلات اصلی تعداد فالوور یا دنبال کننده پیجشان بوده است تقریبا این دغدغه تمامی کسب و کار های اینستاگرامی و حتی پیج های شخصی می باشد .

در این ادامه به بررسی دو روش اصلی برای افزایش فالوور اینستاگرام خواهیم پرداخت .

1 - ربات اینستاگرام

آیا خرید فالوور اینستاگرام باعث افزایش فروش می شود ؟؟

یکی از محبوب ترین روش ها برای افزایش فالوور واقعی پیج استفاده از ربات اینستاگرام است . شما پس از خرید اشتراک ربات اینستاگرام اهداف خود را مانند شهری که میخوئاهید فالوور جذف شود چه جنسیتی داشته باشد میتوانید مشخص کنید حتی میتوانید آیدی پیج رقیب خود را در ربات اینستاگرام وارد کنید تا فالوور های پیج رقیبتان جذب پیج شما شوند . معمولا قیمت ربات اینستاگرام در سایت های مختلف از ماهیانه 50 هزار تومن تا 80 هزار تومن متغیر است و میزان جذب فالوور بستگی بسیار زیاد به محتوای پیجتان دارد ولی معمولا بین 2000 تا 4000 فالوور در ماه جذب می شود .

2 - خرید فالوور اینستاگرام

آیا خرید فالوور اینستاگرام باعث افزایش فروش می شود ؟؟

یکی دیگر از روش های محبوب برای افزایش فالوور خرید فالوور است . معمولا پیج ها برای افزایش اعتبار پیج خود اقدام به خرید فالوور اینستاگرام میکنند که بی تاثیر هم نیست. معمولا پیج هایی که دارای فالوور بالاتری هستن حس اعتماد را در مخاطبان خود ایجاد میکنند مخصوصا اگر پیج فروشگاهی و کاری باشد . برای مثال فرض کنید دو رستوران در جلوی روی شما هستند که یکی از آنها بسیار شلوغ و پر هیاهوست و دیگری خلوت و بدون مشتری است مسلما شما با خودتان میگویید حتما رستوران اولی رستوران بهتری است زیرا که شلوغ تر است . دقیقا خرید فالوور اینستاگرام هم همین حکم را دارد شما به پیجی اعتماد خواهید کرد که فالوور بیشتری دارد .

ممنون از اینکه با این مقاله همراه بودید .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها