نرخ تورم کل کشور در فروردین ۹۸ چقدر شد؟

کد خبر: 938264

نرخ تورم گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» در سال ١٣٩٧ برای کل کشور ٣٨,٢ درصد، مناطق شهری ٣٨.٤ درصد و مناطق روستایی ٣٧.٣ درصد بوده است.

نرخ تورم کل کشور در فروردین ۹۸ چقدر شد؟

خبرگزاری میزان: شاخص کل (بر مبنای١٠٠=١٣٩٥) در سال ١٣٩٧ برای کل کشور و مناطق شهری و روستایی به ترتیب عدد ١٣٧,٣، ١٣٦.٩ و ١٣٩.٤ را نشان می‌دهد که نسبت به سال قبل (نرخ تورم) برای کل کشور ٢٦.٩ درصد، مناطق شهری ٢٦.٦ درصد و مناطق روستایی ٢٨.١ درصد افزایش نشان می‌دهد. نرخ تورم کل نسبت به سال گذشته برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی به ترتیب ١٨.٧، ١٨.٥ و ١٩.٣ واحد درصد افزایش یافته است.

نرخ تورم گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» در سال ١٣٩٧ برای کل کشور ٣٨,٢ درصد، مناطق شهری ٣٨.٤ درصد و مناطق روستایی ٣٧.٣ درصد بوده است. نرخ تورم «خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها و دخانیات» نسبت به سال گذشته برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی به ترتیب ٢٦.٠، ٢٦.١ و ٢٥.٥ واحد درصد افزایش یافته است.

نرخ تورم گروه عمده «کالا‌های غیر خوراکی و خدمات» در سال ١٣٩٧ برای کل کشور ٢٢,٤ درصد، مناطق شهری ٢٢.٥ درصد و مناطق روستایی ٢١.٨ درصد بوده است.. نرخ تورم «کالا‌های غیر خوراکی و خدمات» نسبت به سال گذشته برای کل کشور، مناطق شهری و مناطق روستایی به ترتیب ١٥.٦، ١٥.٨ و ١٤.٩ واحد درصد افزایش یافته است.

تورم کل کشور در فروردین ١٣٩٨ برابر ٣٠.٦ درصد است

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تورم کل کشور در فروردین ١٣٩٨ برابر ٣٠.٦ درصد است که در دهک‌های مختلف هزینه‌ای در بازه ٢٩.٩ درصد برای دهک اول تا ٣٢.٧ درصد برای دهک دهم نوسان دارد.

تورم کل کشور در فروردین ١٣٩٨ برابر ٣٠.٦ درصد استبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تورم کل کشور در فروردین ١٣٩٨ برابر ٣٠,٦ درصد است که در دهک‌های مختلف هزینه‌ای در بازه ٢٩.٩ درصد برای دهک اول تا ٣٢.٧ درصد برای دهک دهم نوسان دارد.

محدوده تغییرات تورم دوازده ماهه در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» بین ٤١.٣ درصد برای دهک اول تا ٤٥.٩ درصد برای دهک دهم است. هم چنین اطلاع مذکور در مورد گروه عمده «کالا‌های غیر خوراکی و خدمات» بین ٢٠.٩ درصد برای دهک اول تا ٢٩.٨ درصد برای دهک دهم است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها