خنک ترین سفرهایی که می توانید بروید؟

کد خبر: 945904

هوا گرمتر می شود و سفر کردن در این گرما کمی گردشگران را با مشکل مواجه می کند. اما گردشگرانی هستند که برای لذت بردن از هر سفری راههای بهتری می یابند تا بتوانند در این گرما تمامی لذت سفر را ببرند.

خنک ترین سفرهایی که می توانید بروید؟

هوا گرمتر می شود و سفر کردن در این گرما کمی گردشگران را با مشکل مواجه می کند. اما گردشگرانی هستند که برای لذت بردن از هر سفری راههای بهتری می یابند تا بتوانند در این گرما تمامی لذت سفر را ببرند. یک پیشنهاد اینست که بتوانیم نقاطی را برای سفر انتخاب کنیم که از مناطق ساحلی باشند یا سواحلی نزدیک به این مکان ها بیابیم و یا از مکان های تفریحی آبی دیدن کنیم. برای انتخاب بهترین و خنک ترین سفرها با ما در این چند مطلب سهیم باشید.

به آنتالیا سفر میکنم.

آنتالیا دارای تفرجگاه های بیشتری نسبت به سایر شهرهای ترکیه می باشد از جمله پارک آبی تروی آنتالیا، پارک آبی کمر آنتالیا، پارک آبی دیدمان آنتالیاو شهربازی آنتالیا اما در میان آنها سه پارک آبی معروف وجود دارد:

پارک آبی هتل رکسیوس پریمیوم - Rixos Premium

پارک آبی هتل باروت لارا - Barut Lara

پارک آبی آکوآلند - Aqualand Waterpark

بعد از تفریحات شبانه تور آنتالیا آکوآلند به دلیل دسترسی آسان و تنوع تفریحات از جمله نمایش دلفین ها و برنامه های شاد موسیقی و مسابقه های هیجان انگیز بسیار شهرت دارد.این پارک دارای انواع سرسره های آبی روباز، سرپوشیده و تونلی می باشد. برای رسیدن به قسمت سرسره ها باید از یک فضای سرسبز با آب و هوای مطبوع عبور کرد که باعث افزایش جذابیت پارک می شود.در این پارک استخرهای زیادی وجود دارند که هر کدام برای تفریحی خاص تعبیه شده اند استخری برای استراحت، آفتاب گرفتن، تماشای موسیقی و قسمت کودکان. از دیگر بخش های جذاب پارک می توان بخش رفتینگ را نام برد. در این بخش شما می توانید در رودخانه ای به طول 300 متر رفتینگ انجام دهید و در آخر این رودخانه استخر مواج وجود دارد که در تمام ساعات دارای امواج مصنوعی میباشد.این پارک دارای بخش هیجان انگیز جامپینگ به ارتفاع 70 متر میباشد. در آخر شما می توانید با تماشای رقص و بازی دلفین لذت تفریحات خود در آکوآلند را تکمیل کنید. قیمت بلیط پارک آبی آکوالند آنتالیا با توجه به نوع تفریحاتی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود، قیمت پارک آبی آکوالند آنتالیا هر چقدر هم که باشد با توجه به هیجان و لذتی که برای شما به همراه خواهد داشت ارزش پرداخت دارد.

خنک ترین سفرهایی که می توانید بروید؟

پارک آبی آنتالیاآکوآلند به دلیل دسترسی آسان و تنوع تفریحات از جمله نمایش دلفین ها و برنامه های شاد موسیقی و مسابقه های هیجان انگیز بسیار شهرت دارد.این پارک دارای انواع سرسره های آبی روباز، سرپوشیده و تونلی و استخر است.از دیگر بخش های جذاب پارک می توان بخش رفتینگ را نام برد.

به بدرووم سفر می کنم.

بدروم از شهرهای بسیار زیبای ترکیه، همه ساله تعداد بیشماری از توریستهای تور ترکیه را جذب خود می کند. این محبوبیت بی دلیل نیست، این شهر زیبا با سواحلی با آب های گرم، سواحل ماسه ای سفید و امکانات تفریحی متنوع توانسته خود را در دل مسافرین جای دهد. در ادامه با اندکی از زیبایی ترین سواحل بدروم ترکیه آشنا خواهید شد.

خنک ترین سفرهایی که می توانید بروید؟

ساحل ایلگین کاو - Ilgın Cove بدروم از سواحل زیبای ترکیه

ساحل ایلگین کاو بدروم ترکیه که در روستای مازی - Mazı واقع شده است یکی از زیباترین سواحل بدروم ترکیه محسوب می شود و برای رسیدن به این ساحل خاص نیاز به ماشین خواهید داشت، این ساحل نه تنها در میان توریستان تور بدروم ، بلکه در میان مردم محلی ترکیه نیز محبوب است، اما با این حال نام این ساحل برای خیلی از توریستان ترکیه نا آشنا باقی مانده است. پس از اندکی رانندگی به سمت پایین تپه‌های روستا، به ساحلی دوست داشتنی خواهید رسید لازم به ذکر است که پیش از رسیدن به این ساحل بکر و زیبا نوشیدنی و خوراکی لازم را به همراه داشته باشید چراکه هیچ گونه خدماتی ارائه نمی‌شود. با این حال، این دقیقا همان چیزی است که ساحل ایلگین Ilgın را بسیار ویژه کرده است، در این ساحل می‌توانید از زیبایی دریا و طبیعت اطراف آن، بدون هیچ گونه مزاحمتی لذت ببرید.

خنک ترین سفرهایی که می توانید بروید؟

ساحل آکارلار بدروم Akyarlar

ساحل کارلار Akyarlar منطقه عمدتا بکر و دست نخورده شبه جزیره بدروم است، این ساحل مکان خوبی برای فرار از مرکز توریستی اصلی شهر است. ساحل آکارلار با خلیج دنج، چشم‌انداز بازار شهر و دورنمایی از جزیره کوز یونان در لیست سواحل زیبای بدروم قرار گرفته است. در طول سفر به ترکیه از سپری کردن روز خود در این ساحل زیبای بدروم، و غذاخوردن در یکی از رستوران‌های ماهی در شب لذت ببرید.

به مسکو سفر می کنم.

پارک های آبی از جمله پرطرفدارترین گزینه های گردشگری در جهان است، افراد زیادی از سراسر جهان به روسیه سفر می کنند تا بتوانند این واترپارکهای مهیج آن را از نزدیک ببینند. بر طبق آخرین نظرسنجی ها از مسافرین این پارک های آبی امکاناتی فوق العاده دارد که آنها را مهیج ترین پارک های آبی مسکو ساخته است.

خنک ترین سفرهایی که می توانید بروید؟

پارک آبی دزدان دریایی کارائیب

واتر پارک دزدان دریایی کاراییب مسکو در صدر این لیست قرار دارد تنها کسانی که واقعا دل و جرات دارند و می خواهند هیجان واقعی را تجربه کنند به این پارک بروند. پارک آبی دزدان دریائی کارائیب مسکو یکی از محبوب ترین پارک های آبی در تور مسکو است. یک پارک آبی فوق العاده و بزرگ که برای تفریح و سرگرمی و نیز آبگرم درمانی طراحی شده است.

خنک ترین سفرهایی که می توانید بروید؟

پارک آبی مورئون

پارک آبی موریون دارنده دومین مقام است. واتر پارک مورئون Moreon بزرگ ترین و مهیج ترین پارک آبی مسکو با مساحت 2500 متر مربع است که در نوع خود واقعا بی نظیر است و هیجان انگیزترین پارک آبی کودکان و بزرگسالان مسکو به شمار می رود که طرفداران زیادی هر ساله از سراسر جهان فقط برای دیدن این واتر پارک به مسکو سفر می کنند. در حال حاضر بزرگترین پارک آبی سرپوشیده مسکو است. خدمات این پارک واقعا عالی است در کنار شنا شما می توانید از بستنی و شکلاتی که در پارک سرو می شود هم لذت ببرید؛ کودکان به شدت به این پارک علاقه دارند زیرا دارای استخرهای شنا، آبشار و سرسره و نیز سرویس بهداشتی است. علاوه بر این استخر موج سواری با آب دریا نیز دارد. برای بزرگسالان امکاناتی نظیر سونا، حمام بخار، اتاق یخ وجود دارد. حمام سونا این پارک بسیار مشهور است.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی را در وب سایت آژانس هواپیمایی الفبای سفر مشاهده نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها