قیمت طلا،دلار،سکه و انواع ارز امروز ۹۸/۰۴/۲۲

کد خبر: 947049

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۲هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت یورو ۱۴هزار و ۶۰۰، قیمت درهم امارات ۳هزار و ۵۲۹ تومان و قیمت پوند ۱۶هزار و ۲۸۷ تومان تعیین شده است.

قیمت طلا،دلار،سکه و انواع ارز امروز ۹۸/۰۴/۲۲
خبرگزاری تسنیم: سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۴۳۴هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۲۵ هزار تومان و قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.
امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با تغییر جزئی نسبت به روز کاری قبل، به قیمت ۴ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان معامله می‌شود. در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۲۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۷۹ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۲۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۴۱۵.۵ دلار معامله می‌شود. به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند. برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

نوع

قیمت لحظه

قیمت دلار

12 هزار و 650 تومان

قیمت یورو

14 هزار و 550 تومان

قیمت پوند

16 هزار و 014 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 468 تومان

قیمت سکه بهار آزادی

4 میلیون و 360 هزار تومان

قیمت سکه طرح جدید

4 میلیون و 434 هزار تومان

قیمت نیم سکه

2 میلیون و 328 هزار تومان

قیمت ربع سکه

یک میلیون و 429 هزار تومان

قیمت سکه گرمی

979 هزار تومان

قیمت گرم طلای 18

425 هزار تومان

قیمت گرم طلای 24

566 هزار و 700 تومان

قیمت هرمثقال طلا

یک میلیون و 841 هزار تومان

قیمت هرانس طلا دلار

1415.5 دلار

قیمت پلاتین دلار

834.2 دلار

قیمت انس نقره دلار

15.25 دلار

قیمت دلار،یورو،درهم و پوند امروز۹۸/۰۴/۲۲

قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز کاری قبل، کاهش یافته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی و آزاد با کاهش محسوسی مورد معامله قرار می‌گیرد. قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است. این درحالی است که قیمت دلار در صرافی‌های آزاد برای فروش به مردم با کاهش نسبت به دیروز ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است. قیمت یورو نیز در صرافی‌های بانکی نسبت به آخرین روز کاری قبل، کاهش یافت و برای فروش به مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است. قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳۵۲۹ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۳۳۳ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۳ هزار و ۹۰۶ تومان و ۵ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۵ هزار و ۵۲۴ تومان و ۴ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. همچنین، شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۴ هزار و ۶۰۵ تومان و ۷ ریال می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

12 هزار و 700 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

12 هزار و 700 تومان

قیمت یورو

14 هزار و 600 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 529 تومان

قیمت پوند

16 هزار و 287 تومان

قیمت ارز مسافرتی

14 هزار و 605 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

12 هزار و 333 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

13 هزار و 906 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

15 هزار و 524 تومان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها