اقامت در شهر مقدس مشهد

کد خبر: 947933

با تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌ها در تیرماه، خیل عظیمی از زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) برای زیارت این امام بزرگوار به سوی مشهد رهسپار می‌شوند. در حقیقت تابستان فصل شلوغ مشهد است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران در این ازدحام جمعیت، پیدا کردن اقامتگاه مناسب و تمیز است. با توجه به هزینه بالای هتل‌ها عمده زائران به اجاره روزانه آپارتمان در مشهد گرایش دارند. یک اتفاق بسیار خوب این است که در زمینه اجاره سوئیت در مشهد نسبت به دیگر شهرها بسیار قدرتمندتر وارد عرصه این بخش از حوزه گردشگری شده است.

به جرأت می توان گفت در کلان‌شهر مشهد هرگونه اقامتگاهی قابل دسترسی است. البته در صورتی که از قبل و به صورت آنلاین اقدام به رزرو اقامتگاه کنید. وگرنه بعد از رسیدن به مشهد و در آن شلوغی‌ها کار شما بسیار سخت خواهد شد. اجاره این‌گونه اقامتگاه‌ها از لحاظ هزینه بسیار به صرفه‌تر از هتل‌هاست.

ما در این مطلب در تلاشیم تا در وهله اول شما را با انواع اقامتگاه‌های غیر هتلی آشنا نماییم و سپس بهترین راه اجاره این نوع اقامتگاه‌ها را شرح دهیم.

انواع اقامتگاه‌های غیر هتلی مشهد

در هر کجای مشهد که قصد اقامت داشته باشید، می‌توانید اقامتگاه غیر هتلی پیدا کنید. تعدد این اقامتگاه‌ها آنقدر زیاد است که دست شما را خالی نمی‌گذارند، و همینطور برای بازدید از جاهای دیدنی مشهد میتوانید از مجله گردشگری میزبون دیدن کنید.

هتل آپارتمان‌های مشهد

هتل آپارتمان دارای امکانات اولیه یک خانه است. شیوه رزرو آن‌ها شبیه هتل می‌باشد. در برخی از آن‌ها امکان آشپزی وجود دارد و تعدادی نیز رستوران دارند. قیمت هتل آپارتمان‌ها به شکل نفر-شبی محاسبه می‌شود. بیشتر هتل آپارتمان‌های مشهد در اطراف حرم هستند و قیمت آن‌ها با توجه به قدمت، امکانات و فاصله تا حرم تعیین می‌شود.

اجاره روزانه آپارتمان در مشهد

آپارتمان با شرایط اجاره روزانه را در تمامی نقاط شهر می‌توان یافت. این‌گونه اقامتگاه‌ها بیشتر برای تعداد نفرات بالا اجاره می‌شوند. آپارتمان‌ها هم مانند هتل آپارتمان‌ها با توجه به امکانات و منطقه تعیین قیمت می‌شوند. بسیاری از آن‌ها امکانات لوکس دارند و به مراکز توریستی شهر نزدیک‌تر هستند.

اجاره ویلا در مشهد

امکان اجاره ویلا در مشهد در نقاط مختلف شهر وجود دارد. ظرفیت ویلاها متغیر است اما بیشتر آن‌ها برای تعداد بالای ۸ نفر ساخته شده است. هم در اطراف حرم اجاره ویلا ممکن است و هم در اطراف شهر مشهد مثل منطقه ییلاقی شاندیز ویلاهای اجاره‌ای زیاد است.

سوئیت در مشهد

مسافرانی زیادی که برای سیاحت به این شهر می‌آیند با اجاره سوئیت مشهد را به عنوان محل اقامت انتخاب می‌کنند و سپس به بازدید از روستاهای اطراف و اماکن دیدنی بیرون از شهر می‌پردازند. سوئیت‌ها نیز انواع گوناگونی دارند و در مناطق مختلف شهر پراکنده‌اند. سوئیت‌ها بیشتر برای تعداد یک تا چهار نفر مناسب هستند و بر حسب امکانات قیمت‌گذاری می‌شوند.

رزرو و اجاره خانه نزدیک حرم در شهر مشهد

برای اجاره روزانه خانه در مشهد نزدیک حرم نیز می توانید از سایت میزبون استفاده کنید که بهترین سوئیتهای در مشهد نزدیک حرم را دارا است.

راحت‌ترین راه رزرو اقامتگاه‌ها

به منظور راحتی حال مسافران و ارتقاء سطح کیفی سفر، یکی از تدابیر فعالین حوزه گردشگری راه اندازی سامانه رزرواسیون میزبون جهت انتخاب و رزرو آنلاین برای مسافران کشورمان است. رزرو آنلاین در مقایسه با رزرو حضوری مزایای بسیار زیادی دارد که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • در رزرو حضوری اطلاع از قیمت صحیح اقامتگاه‌های مختلف امکان‌پذیر نیست، اما در رزرو آنلاین شما می‌توانید هزینه اقامتگاه‌ها را بررسی کرده و با توجه به بودجه خود محل اسکان مورد نظر را رزرو نمایید.
  • در رزرو حضوری شما بعد از رسیدن به مقصد باید زمانی را صرف دیدن چند اقامتگاه کنید. این امر باعث می‌شود تا از زمان تفریح سفر شما کاسته و صرف پیگیری برای اقامتگاه شود. اما در رزرو آنلاین می‌توانید قبل از آغاز سفر با فراغ بال و در زمان مناسبی محل سکونت خود را انتخاب و رزرو نمایید.
  • وقتی به شهر مقصد رسیدید و تصمیم گرفتید به دنبال محل اقامت باشید، تنها می‌توانید تعداد انگشت‌شماری از اقامتگاه‌های غیر هتلی را بررسی و از میان همین گزینه‌های کم یکی را انتخاب نمایید. اما زمانی که قبل از سفر اقدام به رزرو آنلاین می‌نمایید امکان این را دارید که از میان تعداد بی‌شماری اقامتگاه و پس از بررسی‌های مو به مو، با دیدن عکس‌ها و مطالعه شرایط کامل، بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید.
  • اگر در زمان پیک و شلوغ به سفر بروید نباید انتظار داشته باشید که پس از رسیدن به مقصد اقامتگاه خوبی نصیب شما شود. چرا که قبل از شما خیلی‌ از مسافران دیگر در شهر اقامت کرده‌اند. چه بسا که تعداد بسیار زیادی پیش از فرا رسیدن ایام پیک محل اقامت خود را به صورت آنلاین رزرو کرده‌اند تا بتوانند در بهترین اقامتگاه‌ها ساکن شوند.
نحوه رزرو آنلاین

ابتدا وارد سامانه رزرواسیون میزبون شوید. در این سامانه قسمتی برای جست‌وجوی مقصد وجود دارد. در کادر نام شهر مورد نظر خود را وارد کرده و جست‌وجو کنید. وقتی صفحه شهر باز شد در کنار صفحه اطلاعاتی که برای رزرو لازم است را وارد کنید و روزهای سفر را در تقویم مشخص نمایید. اقامتگاه های آن شهر به شما نمایش داده می‌شوند.

با انتخاب واحد مورد نظر وارد چرخه رزرو می‌شوید و بعد از وارد کردن مشخصات درخواست رزرو را ثبت و کد پیگیری رزرو را ذخیره می‌کنید. از این پس ارتباط شما با پشتیبانی میزبون که به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد، برقرار خواهد شد.در این مرحله با کمک مسئول پشتیبانی رزرو را تکمیل کنید.

پس از تکمیل رزرو می‌توانید با خیالی آسوده بار سفر را ببندید و این‌گونه سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها