بانک گردشگری وابسته به برادر جهانگیری ۷۰ شرکت دارد

کد خبر: 949156

بررسی‌های خبرنگار «نود اقتصادی» نشان می‌دهد بانک گردشگری وابسته به مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس‌:جمهور حدود ۷۰ شرکت تودرتو در زیرمجموعه خود دارد که نشان دهنده بنگاه‌داری عجیب و غریب این بانک است.

بانک گردشگری وابسته به برادر جهانگیری ۷۰ شرکت دارد

نود اقتصادی: بررسی‌های خبرنگار «نود اقتصادی» نشان می‌دهد بانک گردشگری وابسته به مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس‌:جمهور حدود ۷۰ شرکت تودرتو در زیرمجموعه خود دارد که نشان دهنده بنگاه‌داری عجیب و غریب این بانک است.

بررسی‌های خبرنگار «نود اقتصادی» نشان می‌دهد بانک گردشگری وابسته به مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس‌جمهور حدود ۷۰ شرکت تودرتو در زیرمجموعه خود دارد که نشان دهنده بنگاه‌داری عجیب و غریب این بانک است.

مطابق این بررسی، در وب‌سایت بانک فقط نام ۷ شرکت دیده می‌شود که بررسی جزییات فعالیت این شرکت‌ها نشان می‌دهد که برخی از آن‌ها به صورت گروه شرکت‌ها یا هلدینگ اداره می‌شود.

برای نمونه شرکت نگین گردشگری ایرانیان دارای ۱۷ شرکت بورسی (از شرکت‌های غیربورسی این مجموعه اطلاعاتی وجود ندارد) است که یکی از شرکت‌های آن باز هم خودش هلدینگی به نام سمگا دارد که در زیرمجموعه آن ۴۷ شرکت بورسی و غیربورسی وجود دارد.

بانک گردشگری وابسته به برادر اسحاق جهانگیری ۷۰ شرکت دارد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها