معرفی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

کد خبر: 956485

اروپا دارای شرکت های هواپیمایی برجسته و مطرح زیادی است که در میان آن ها شرکت هواپیمایی لوفت هانزا جایگاه ویژه ای دارد و می توان گفت بزرگترین ایرلاین اروپا محسوب می شود که در کشور آلمان واقع شده است.

معرفی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

اروپا دارای شرکت های هواپیمایی برجسته و مطرح زیادی است که در میان آن ها شرکت هواپیمایی لوفت هانزا جایگاه ویژه ای دارد و می توان گفت بزرگترین ایرلاین اروپا محسوب می شود که در کشور آلمان واقع شده است. پروازهای این ایرلاین در فرودگاه فرانکفورت انجام می شوند. لوفت هانزا از نظر تعداد پرواز ها دومین و از حیث درآمد چهارمین ایرلاین بزرگ دنیا محسوب می گردد. با ما همراه باشید تا با خصوصیات این ایرلاین بزرگ بیشتر آشنا شوید.

معرفی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

تاریخچه شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا در سال 1953 در آلمان تاسیس شد و در سال 1955 مورد بهره برداری قرار گرفت. لافت هانزا علاوه بر فرودگاه فرانکفورت برای برخی از پروازهای خود از فرودگاه مونیخ به عنوان فرودگاه فرعی استفاده می نماید. ایرلاین لوفت هانزا مجهز به 268 فروند هواپیما بولینگ و ایر باس می باشد و از طریق آن ها به 215 مقصد مختلف در سراسر دنیا پرواز دارد.

از دلایل موفقیت و محبوبیت این ایر لاین اروپایی می توان به مجهز بودن به کابین های فرست کلاس دارای اینترنت پر سرعت، شبکه پروازی گسترده و پرسنلی با اخلاق و حرفه ای اشاره نمود.

مقاصد پروازی لافت هانزا

مسیر پروازی فرانکفورت به بوئنوس آیرس از طولانی ترین پروازها محسوب می گردد که به حدود 13 ساعت زمان نیاز دارد و ایرلاین لافت هانزا سالانه پروازهای متعددی در این مسیر دارد. این ایرلاین دارای پروازهای بین المللی به 78 کشور مختلف دنیا می باشد. به صورت مستقیم از فرودگاه امام خمینی ایران به شهرهای فرانکفورت و وین پروازدارد و سایر پروازهای ایران توسط این ایرلاین به صورت غیر مستقیم انجام می شود.

کلاس های پروازی لوفت هانزا

لوفت هانزا دارای 4 کلاس پروازی منحصر به فرد برای مسافران خود می باشد و آن ها می توانند در هنگام تهیه بلیط هواپیما یکی از این کلاس ها را انتخاب نمایند. این کلاس ها به شرح زیر است.

  • اکونومی کلاس

به دلیل آنکه این کلاس های پروازی طولانی هستند خدمات منحصر به فردی برای مسافران در نظر گرفته شده است مانند بالشتک های صندلی انعطاف پذیر با عرض 40 سانتی متر، پشتی های صندلی ظریف و باریک به منظور ایجاد فضای بیشتر برای راحت بودن پای مسافر، غذاها و نوشیدنی های این کلاس دارای تنوع بالایی بوده وبسیار با کیفیت هستند، علاوه بر وعده های غذایی میان وعده هایی نیز در این کلاس سرو می گردد.

معرفی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

  • پریمیم اکونومی کلاس

یکی از مناسب ترین و بهترین کلاس های این ایرلاین که معمولا به مسافران توصیه می شود پریمیم اکونومی کلاس است البته نسبت به اکونومی کلاس سطح پایین تری دارد اما با داشتن امکاناتی مانند جای پای و فضا بیشتر و اضافه بار رایگان، صندلی های راحت و پک های ویژه مسافرت می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

  • بیزینس کلاس

بیزینس کلاس دارای خدمات ویژه مخصوص سفرهای طولانی است و امکاناتی را در نظر گرفته که مسافران بتوانند در پروازهای طولانی احساس خوبی داشته باشند. از امکانات این کلاس می توان به صندلی های تاشو که می توانند به تخت خواب تبدیل شوند، پریز برق جهت شارژ گوشی و لپ تاپ، تنوع غذایی و خدمات سرگرم کننده اشاره نمود. این کلاس دارای سالن انتظار جداگانه ای در فرودگاه فرانکفورت می باشد.

  • فرست کلاس

این کلاس دارای تفاوت هایی با سایر کلاس های لافت هانزا می باشد و بسیار لوکس و منحصر به فرد می باشد و با قرار دادن امکانات بیشتر در اختیار مسافر فضای شخصی تری را برای او ایجاد می کند و ساعات سفر را لذت بخش می نماید. در این کلاس تنوع غذا ها و نوشیدنی ها بسیار بالا است.

هواپیماهای شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

هواپیما ایرباس A330-300

هواپیما ایرباسA340-300

هواپیما ایرباسA340-600

هواپیما ایرباس A350-300

هواپیما ایرباس A380-300

هواپیما بوئینگ 747-400

هواپیما بوئینگ747-8

میزان باز مجاز در پروازهای بین قاره ای لوفت هانزا

تمامی افرادی که بلیط هواپیمای ایرای و بلیط هواپیما خارجی تهیه نموده اند می دانند که هر پرواز بر اساس مسافت و کلاس پروازی که دارد امکان به همراه داشتن مقدار مشخصی بار را به صورت رایگان به مسافران می دهد که این میزان در کلاس های لوفت هانزا به شرح زیر است:

اکونومی کلاس: یک چمدان 23 کیلوگرمی

پریمیم اکونومی کلاس: دوچمدان 23 کیلوگرمی

بیزینس کلاس : دو چمدان 32 کیلوگرمی( هرکدام)

فرست کلاس: سه چمدان 32 کیلوگرمی

تهیه بلیط پروازهای لوفت هانزا

افرادی که در ایران تمایل دارند از پروازهای این ایرلاین خارجی به منظور رسیدن به مقصد خود استفاده نمایند می توانند به صورت اینترنتی با مراجعه به وب سایت های معتبری مانند مستر بلیط به راحتی لیست پروازهای این ایرلاین و کلاس های آن را مشاهده نموده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایند. اگر به دنبال راهکارهای ارزان برای خرید بلیط هستید بهترین انتخاب مستر بلیط است.

نکاتی در خصوص پروازهای شرکت لوفت هانزا

  • تا 23 ساعت قبل از سفر امکان چک نمودن پرواز و مشخص نمودن موقعیت خود از نظر صندلی و مکان به صورت آنلاین وجود دارد.
  • در صورت داشتن مقدار بار اضافی بهتر است از قبل هزینه آن را واریز کنید و این موضوع را طلاع دهید.
  • قبل از مراجعه به فرودگاه به منظور پرواز قوانین پروازهای لوفت هانزا را مطالعه نموده و آن ها را رعایت کرده تا دچار مشکلی نشوید.
  • از نظر تنوع غذایی، غذاهای لوفت هانزا بسیار با کیفیت بوده و دارای بیش از 20 مدل می باشد که به صورت سرد و گرم سرو می شود و شما می توانید انتخاب نمایید.
  • شرکت هواپیمایی لوفت هانزا برای مشترکین دائمی خود اپلیکیشنی را طراحی نموده که با نصب آن به راحتی می توان از اطلاعات پروازها و تغییرات آنها و خدمات منحصر به فرد شرکت استفاده نمود.

منبع: آژانس بازاریابی اسپاتنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها