هاشور ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟

کد خبر: 957086

هاشور ابرو کشیدن خطوط موازی و مورب در لابه لای موهای ابرو ها یا ایجاد ابروی مصنوعی توسط خطوط همرنگ موهای شما بر روی ابروهایتان .

هاشور ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟

هاشور ابرو یا میکروپیگمنتیشن ابرو؟ !

هاشور ابرو همان میکروپیگمنتیشن ابرو میباشد که بعضی ها این دو تا اصطلاح را با هم اشتباه میگیرند که هر دوتا معنای مشابه میدهند .اگر در آرایشگاه یا سالن به آرایشگر یا پیگمنتر بگید هاشور ابرو یا میکروپیگمنتیشن ابرو میخوام پیگمنتر همون کار را برای شما انجام میدهند که در تصویر زیر مشاهده میکنید .

میکروپیگمنتیشن هاشور ابرو

در این روش رنگدانه های معدنی به وسیله دستگاه میکروپیگمنتیشن توسط کارتریج های یکبار مصرف بر روی لایه دوم پوست کاشته میشود این رنگدانه ها در پوست اکسیده شده بعد از طی یک دوره بیست الی 30 روزه به حالت جدید خود تبدیل میشوند که ابروهای شخص را به حالت ترمیم شده نشان میدهد.

هاشور ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟

مراحل تکمیل یک هاشور ابرو خوب

هاشور ابرو بعد از انجامش طی دوره درمان مراحلی دارد که باید صبر کرد مثلا اگر ابروی شما بعد از هاشور ابرو رنگ تیره به خود گرفت . اگر رنگ میکروپیگمنتیشن ریزش کرد . اگر رنگ ابروی تتو شده شما کمرنگ شد ناراحت نباشید فقط ببینید تو چند روز از انجام هاشور ابروی شما گذشته است . رنگ اصلی هاشور ابرو شده (قبل از ترمیم) حداقل ۲۱ روز بعد تتو طول میکشد بعد از گذشت این مدت میتوانید برای ترمیم هاشور ابروی خود به پیگمنترتان مراجعه کنید

هاشور ابرو چیست و چگونه انجام میشود؟

هاشور ابرو در دوران بارداری ممنوع؟

هاشور ابرو ، سایه ابرو ، لب ، خط لب ، میکروپیگمنتیشن روی بدن و … در دوران باردارای به خاطر تغییرات هورمونی و رقیق شدن خون شما احتمال دارد تاتوی شما کم رنگ یا پاک شود یا اینکه به دلیل تغییراتی که روی پوست ایجاد میشود (حالت کشیدگی و یا ورم پوست ) ممکن است طرح شما نسبت به حالت قبل تغییر کند. یا اینکه به دلیل اینکه خون در همه قسمتهای بدن جریان دارد احتمال اینکه به جنین اسیب برساند هم زیاد میباشد .

مراقبت هاشور ابروی خود باشد ;

میکروپیگمنتیشن هم همانند زخم ها و درمان های دیگر احتیاج به مراقب دارد. بعد از انجام هاشور ابرو ، یک سری مراقبت هایی لازم است که باید مشتری رعایت کند . 1- حداقل سه روز روز از حمام یا استخر استفاده نکنید. 2- استفاده سه روز از پماد استریل تجویز شده توسط میکروپیگمنتیشن کار 3- تا 24 ساعت از مواد شوینده بر روی چهره خود استفاده نکنید . 4- پرهیز از قرار گیری مستقیم در جلوی آفتاب ، کنار دریا و … 5- در محیط آفتابی از کلاه های سایه بان دار و از عینک هایی با عدسی های بزرگ استفاده کنید . 6- تا یک هفته از لوازم آرایشی استفاده نکنید 5- از بند ابرو یا وکس استفاده نکنید چون به پیگمنت ها آسیب میرسانند/.

مرکز انجام یک هاشور ابرو خوب

مرکز هاشور ابرو خوب و معتبر مرکزی هستند که دارای مجوز رسمی سازمان فنی و حرفه ای باشد و دوره تخصصی میکروپیگمنتیشن را زیر نظر این سازمان گذرانده باشد . از لوازم یکبار مصرف مخصوصا از کارتریج یکبار مصرف استفاده کند . دارای دستگاه های ضدعفونی کننده باشد . هنگام کار از لباس کار مخصوص و از ماسک و کلاه استفاده کند . برای انجام هاشور ابرو در تهران و پیدا کردن مرکز معتبر میکروپیگمنتیشن در تهران به سایت ابرو کار abrookar.ir مراجعه کنید .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها