فرزاد فرزین ، بازیگر یا خواننده؟ ستاره ی که در هر دو مسیر موفق است

کد خبر: 958624

فرزاد فرزین یکی از مردمی ترین خواننده ها و بازیگران ایرانی است. در این مقاله که شرحی است بر موفیت های فرزاد فرزین در بازیگری و خوانندگی همراه ما باشید.

فرزاد فرزین ، بازیگر یا خواننده؟ ستاره ی که در هر دو مسیر موفق است

صحنه هنرمندی سینما و خوانندگی ایران از سال 1383 با نام فرزاد فرزین آشنا شد و امروز این اسم برای همه ی دنبال کنندگان این دو صحنه آشناست. در این مقاله قصد داریم هر آنچه را که از خوانندگی و بازیگری فرزاد فرزین نمی دانید برای شما بگوییم و شما را بیشتر با هنر های این خواننده ی بازیگر آشنا کنیم. پس اگر یکی از طرفداران این بازیگر هستید و یا قصد دارید دلیل محبوبیت فرزین در سن و سال کمی که دارد را بدانید، با ما همراه شوید.

فرزاد فرزین

فرزاد این مرد تیر ماهی متولد سال 1360 می باشد و در تهران و خانواده ای 4 نفره به دنیا آمده است. فرزاد از کودکی به موسیقی علاقه داشت و با ارگ خواهرش به تمرین موسیقی می پرداخته. بعد از مدتی تا سن 17 سالگی آهنگسازی می کرده اما این آهنگ ها را فقط برای خانواده پخش می کرد و به منظور کار از این اهنگ ها استفاده نکرد. پس از اینکه فرزین در کلاس های سلفژ شرکت کرد تصمیم گرفت دانشگاه را تمام کند و به دنبال کشف استعداد خود در خوانندگی برود و پس از دریافت کارشناسی خود در رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه آزاد تهران به دنبال کلاس های آواز به طور حرفه ای رفت و پس از مدتی همکاری با گروه کروز اولین آهنگ خود به نام شراره را در سال 1383 منتشر کرد و به طور رسمی وارد دنیای موسیقی شد. فرزاد فرزین با شیوا کاکاخانی ازدواج کرده است و چندین سال است که متاهل شده و در سال 1390 ازدواجش با شیوا کاکاخانی را به صورت رسمی اعلام کرد.

فرزاد فرزین ، بازیگر یا خواننده؟ ستاره ی که در هر دو مسیر موفق است

خوانندگی فرزاد فرزین

بسیاری از ما فرزین را به عنوان خواننده می شناسیم چرا که او از سال 1378 کار خود را با خوانندگی آغاز کرده و تمامی این سال ها اهنگ های مشهور زیادی را به بازار موسیقی ارائه داده است. طرفداران فرزین معتقدند که صدای او شباهت زیادی با صدای فریدون فروغی دارد اما او گفته با این که علاقه بسیاری به این هنرمند دارد اما سبک موسیقی خودش را یعنی پاپ جاز را بیشتر دوست دارد.

فرزین نیز مانند رضا بهرام در طی این سال ها تک اهنگ ها و آلبوم های رسمی زیادی را به بازار ارائه کرده اما در کارنامه او می توان آلبوم های مجازی را هم دید که این یکی از کارهایی است که خوانندگان مجاز کمتری علاقه به انجام آن دارند.

فرزین علاوه بر خوانندگی آهنگ سازی و ترانه سرایی نیز به بهترین صورت ممکن انجام می دهد و برای خوانندگان بزرگی ترانه ساخته است. همچنین فرزاد فرزین متن بسیاری از ترانه هایش را خودش نوشته و با این کار آن ترانه ها را از بقیه کارهایش متمایز کرده است. فرزین به سه ساز پیانو،گیتار و کیبورد علاقه مند است و به بهترین شکل این ساز ها را می نوازد.

فرزاد فرزین اخیرا اعلام کرده که در پی سفر هایی که به خارج از ایران داشته قصد دارد کارهای بین المللی انجام داده و با خوانندگان بزرگی مثل کیتی پری و لیدی گاگا همکاری کند و در آمریکا ویدئو هایی را ضبط کند.

فرزاد فرزین ، بازیگر یا خواننده؟ ستاره ی که در هر دو مسیر موفق است

بازیگری برای فرزاد فرزین

شاید شما نیز تا زمانی که سریال عاشقانه را دیدید نمی دانستید که فرزین بازیگر هم هست به همین دلیل افراد زیادی آغاز کار بازیگری برای فرزین را با سریال عاشقانه می دانند اما جالب است که بدانید فرزاد حرفه بازیگری را خیلی پیشتر و چندین سال بعد از خوانندگی شروع کرده بود و قبل از سریال خانگی عاشقانه کارهای بازیگری زیادی در کارنامه هنری خود دارد. فرزاد فرزین سابقه کار با کارگردانان بزرگی مثل تهمینه میلانی، منوچهر هادی و حسین سهیلی زاده را در کارنامه خود دارد و با بازیگران مطرح و بزرگی مثل مهناز افشار،رضا گلزار،لیلا اوتادی و محمدرضا فروتن در فیلم ها و سریال های مختلفی بازی کرده است.

اولین فیلمی که از این خواننده جوان منتشر شد فیلم پسران آجری درست بعد از دو سال از انتشار اولین آلبوم او بود. بعد از این فیلم فرزین در کنسرت روی آب،سگ های پوشالی،دنیای محبوب و سریال های خانگی مثل عاشقانه و مانکن ایفای نقش کرده است. فرزاد فرزین در اغلب این فیلم ها خوانندگی نیز کرده است و تیتراژ پایانی این فیلم ها یا بسیاری از برنامه های خاطره ساز مانند ماه عسل را اجرا کرده است.

اجراها و کنسرت های بی نظیر فرزین

یکی از مهم ترین و البته بارز ترین نشانه های بازیگر بودن فرزاد فرزین اجراها و کنسرت های اوست. چرا که فرزین در تمامی کنسرت هایش ایده های هنرمندانه جالبی را برای مردم اجرا می کند و همین امر او را به شومن موسیقی ایران تبدیل کرده است. فرزین در کنسرت هایی که در تهران و سایر شهر ها برگزار می کند با کمک گروه هنری خود مردم را سورپرایز می کند و کنسرت های بسیار متفاوتی را اجرا می کند. در کنسرت ماسک که در سال 1391 در سالن بزرگ نمایشگاه های تهران برگزار شد فرزین با یک ماسک به روی صحنه آمد و همه طرفداران خود را شوکه کرد و بعد از اجرای چند آهنگ ماسک خود را در آورد. با یک جست و جوی ساده در اینترنت می توانید کلیپ های کارهای فوق العاده و مبتکرانه کنسرت فرزاد فرزین را ببینید. البته لازم به ذکر است که همین کارهای مبتکرانه و کلیپ ها برای چندین سال فرزین را از خوانندگی محروم کرد اما فرزاد فرزین با قدرت ادامه داد و اهمیتی به این سوتفاهم ها نداد.

فرزین در سالن DOLBY THEATER که چندین سال است محل برگزاری مراسم اسکار شده کنسرت بزرگی را اجرا کرد و جنجال های بسیاری به پا کرد.

خوانندگی یا بازیگری؟

فرزاد فرزین با سن کمی که دارد توانسته در این سال ها موفقیت های زیادی را در عرصه های ملی و جهانی کسب کند و همین باعث شده که او را یکی از بهترین ها در زمینه خوانندگی بشناسم. اما فرزین در زمینه بازیگری نیز بسیار خوب عمل کرده و طرفدارانش معتقدند که فرزاد فرزین برای بازیگری ساخته شده است. فرزین در فیلم های کمی بازی می کند اما تمامی فیلم هایی که در آن ها بازی کرده سر و صدای زیادی کرده اند و شهرت بیشتری را برای او به ارمغان آورده اند. اغراق نیست اگر بگوییم فرزاد فرزین سوپر استار سینمای ایران است چرا که در هر نقشی که ظاهر شده بهترین بازی را ارائه داده است و هرگز بی گدار به آب نزده. فرزین در سریال عاشقانه با ایفای نقش یک خواننده ماهر توانست تا حدود زیادی سوء استفاده هایی را که از خوانندگان با عناوین مختلفی صورت می گیرد به نمایش بگذارد.

شهرت فرزین

می توان گفت هنر فرزین مورد علاقه تمام نسل هاست چرا که در میان طرفداران او می توان تمام رده های سنی را دید و طرفداران او تنها محدود به نوجوانان نیستند. آهنگ های فرزین در تلفن همه افراد هست و حداقل همه یکی از فیلم های او را دیده اند. همه معتقدند که فرزین با پشتکار و ابتکار می تواند بیشتر از پیش نام ایران را در عرصه موسیقی و هنر پر رنگ کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها