آهن ۲۰: روشی موثر در بازاریابی دیجیتال آهن آلات و انواع فلزات

کد خبر: 958938

هر روز اتفاق و ابزاری جدید در بازاریابی آنلاین و تجارت الکترونیک رونمایی می شود. اما تنها برخی از این ابزارها و بسترها

آهن ۲۰: روشی موثر در بازاریابی دیجیتال آهن آلات و انواع فلزات

به کسب و کارها در جهت پیشبرد اهداف تجاری و نفوذ در بازار هدف کمک می کنند. آنهایی که همراه با نوآوری توانایی ارایه راهکار در پاسخ به نیاز و انتظارات جامعه هدف را دارند.

این دیدگاه، تیم آهن ۲۰ را همیشه وادار می کند تا هوشیار و بیدار با بررسی دقیق بازخوردها، انتظارات و نیاز جامعه صنعت و تجارت فلزات کشور را بیش از پیش بشناسد و با برنامه ای صحیح دغدغه های مخاطبین را پاسخ دهد.

یکی از ابزارهای مهم در بستر آهن20، آگهی ها، اطلاعات بازار انواع فلزات و زیرطبقه های آنها در قالب جدول های تفکیکی بر اساس فرم، تولید کننده و تنوع قیمتی است. به عنوان نمونه قیمت روز میلگرد ، آجدار یا ساده، شاخه یا کلاف و از مراجع متفاوت تولید و توزیع به صورت روزانه در جدولی در سایت قرار می گیرد و اطلاعات انواع استانداردها و وزن های آن به تفکیک قیمت کارخانه و قیمت بنگاه به روز می شود؛ همچنین خلاصه گزارش نوسان قیمت میلگرد و لینک مرجع قیمت گذار نیز در دسترس مخاطب قراردارد.

برای مشاهده آگهی ها و دریافت اطلاعات بازار در مورد فلز پر مصرف و استراتژیکی مانند میلگرد در انواع مختلف آن مانند میلگرد شاخه یا کلاف، ساده یا آجدار، تولیدی کارخانجات معتبر سطح کشور، سایت آهن ۲۰ مرجعی قابل اتکا و به روز است.

کارشناسان ما برای گفتگوی با شما همیشه مشتاق و آماده‌اند. تازه ترین و موثرترین شیوه‌های بازاریابی دیجیتال را با آهن ۲۰ تجربه کنید.

خط ویژه 22772020 گوش به زنگ تماس شما هستیم. www.ahan20.com

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها