چرا هدایای تبلیغاتی باید بخشی از برنامه تبلیغاتی کسب و کارها باشد ؟

کد خبر: 966294

قطعا به واسطه تجارب شخصی یا شنیده‌ها و دیده‌هایتان با مفهوم تبلیغات آشنا هستید. وسعتی بدون حد و مرز برای بازاریابی وجود دارد، که همواره اساس شکل‌گیری کسب‌وکارها نیز بوده است. هنگامی که تاثیر تبلیغات شما وارد زندگی خصوصی مشتریانتان می‌شود، در واقع به ذات یک تبلیغات مفید رسیده‌اید. با افزودن سودمندی و رضایت خاطر در افراد این فرآیند حتی کامل‌تر از قبل نیز خواهد شد.

چرا هدایای تبلیغاتی باید بخشی از برنامه تبلیغاتی کسب و کارها باشد ؟

قطعا به واسطه تجارب شخصی یا شنیده‌ها و دیده‌هایتان با مفهوم تبلیغات آشنا هستید. وسعتی بدون حد و مرز برای بازاریابی وجود دارد، که همواره اساس شکل‌گیری کسب‌وکارها نیز بوده است. هنگامی که تاثیر تبلیغات شما وارد زندگی خصوصی مشتریانتان می‌شود، در واقع به ذات یک تبلیغات مفید رسیده‌اید. با افزودن سودمندی و رضایت خاطر در افراد این فرآیند حتی کامل‌تر از قبل نیز خواهد شد. حال با دقت فکر کنید که چه نوع تبلیغاتی می‌تواند چنین احساساتی را به مشتریان ارائه دهد؟ کدام نوع از تبلیغات می‌تواند ضمن ایجاد وفاداری و برجسته کردن ارزش‌ها، به راحتی به این اهداف برسد؟ حتی اگر روشی فوق‌العاده برای رسیدن به هدف تجاریتان را پیدا کرده باشید آیا در نظر داشتن سایر جوانب انسانی را فدای آن می‌کنید؟ پاسخ واضحی برای این پرسش‌ها وجود دارد که به یک موضوع خاص اشاره دارد. روابط انسانی گونه‌های مختلفی دارد، که تجارت هم یکی از این انواع است. ممکن است به جهت رفع نیاز در یک داد و ستد راه‌های گوناگونی وجود داشته باشد، اما برآوردن خواسته‌های ایده‌آل طرفین بدون در نظر داشتن جنبه‌های مختلف امکانپذیر نخواهد بود.

چرا هدایای تبلیغاتی باید بخشی از برنامه تبلیغاتی کسب و کارها باشد ؟

به عنوان صاحب یک تجارت، شما هستید که شخصیت اصلی آن را شکل می‌دهید. اینکه از شما به نیکی یاد کنند، حاصل تفکرات و تصمیماتی است که روزی در سر گذرانده‌اید.

داشتن یک روحیه‌ی بخشنده و صمیمانه حتی در سخت‌ترین روز‌های اقتصادی نیز به کمک‌تان خواهد آمد. این تفکر زیبا از برخورد شما با همکاران و شرکای تجاری آغاز می‌شود و حتی در نحوه تبلیغات شرکتی هم تاثیر خواهد گذاشت.

هدایای تبلیغاتی ، به عنوان آغاز یک رابطه‌ی تجاری به بسیاری از جنبه‌های غیر مادی نیز توجه دارد. این روش بازاریابی تکیه بر هدیه دادن و هدیه گرفتن دارد و در ضمن آن به معرفی برند و خدمات شما نیز می‌پردازد. بهره بردن از محصولات تبلیغاتی، برند یا پیام تبلیغاتی شما را دائماً در مقابل چشمان مخاطب و محیط اطرافش قرار خواهد داد. علاوه بر این موارد جالب است بدانید که براساس تحقیقات، هدایای تبلیغاتی ارزان ترین نوع تبلیغات در سراسر جهان است.

پاییز هر سال، زمان مناسبی برای برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی تا پایان سال است. هر کارآفرین مستقل می‌داند که اگر می‌خواهد در سال مالی بعدی درآمد خوبی کسب کند، ابتدا باید بداند که چگونه پولی را که برای ارتقاء و پیشرفت کار خود در نظر گرفته است، به دست بیاورد. هدایای تبلیغاتی صرفا بیانگر تشکر و احترام نیستند بلکه موارد بسیار دیگری نیز از سمت تجارتتان منتقل می‌کنند. آنها به عنوان یک سازنده روابط تجاری، تأثیر قابل توجهی در کسب‌وکار شما و در نتیجه درآمدهای شما دارند. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید با تبلیغات بنری خودتان را جذاب و منحصر به فرد جلوه بدهید یا با یک هدیه‌ی صمیمانه در ذهن مشتریانتان جای‌بگیرید.

چرا هدایای تبلیغاتی باید بخشی از برنامه تبلیغاتی کسب و کارها باشد ؟

نگاهی به اطراف خود بیندازید، به میز کارتان نگاه کنید و چند کشو را باز کنید. چند محصول تبلیغاتی با یک لوگو یا یک پیام تبلیغاتی می‌بینید؟ هر یک از ما سالانه تعداد زیادی کالای تبلیغاتی و هدایای تجاری دریافت می‌کنیم. اما چگونه می‌دانید که با هدایای تبلیغاتی یا تجاری خود به خوبی در بازار رقابت جایگاه محکمی برای خود ایجاد کرده‌اید؟ چگونه متوجه می‌شوید که برند شما هنوز در ذهن شریک تجاری و مشتری ماندگار شده است؟ دلایلی وجود دارد که معتقدیم هر استراتژی بازاریابی باید محصولات تبلیغاتی را به عنوان بخشی از یک برنامه سالانه در نظر بگیرد، که به شما در کسب درآمد و ایجاد وفاداری مشتریان، کمک کند.

بازاریابی کارآمد و کم هزینه

مشاغل کوچک، که فقط می‌توانند رویای تبلیغاتی عظیم را در کلیه کانالهای رسانه‌ای مهم ببینند، از این امر بسیار آگاه هستند. اما مدیران هوشمند می‌دانند که آنها هنوز هم می‌توانند به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنند. چطور؟ با تبلیغات بسیار ارزان قیمت محصولات تبلیغاتی و هدایای تجاری این امر امکانپذیر خواهد بود. همانطور که می‌توانید در وب سایت ما بررسی کنید، محصولات مقرون به صرفه زیادی برای راه اندازی تبلیغات موثر برای تجارت‌های گوناگون وجود دارد. تصور نکنید که قیمت پایین محصول، به معنای تأثیر کم و کیفیت کم آن است. براساس PPAI (انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی) هدایای تجاری و تبلیغاتی ششمین رتبه را در فعالیت های بازاریابی مشاغل موفق در سراسر جهان دارد. جای تعجب نیست که این دست هدایا سفیران بسیار مؤثری از یک شرکت یا برند در همه نسل‌ها هستند.

تشخیص برند

برندسازی به این معنی است که مخاطبین شما پس از دیدن لوگو یا پیام تبلیغاتی‌تان‌ به روی یک محصول، بی‌درنگ کسب‌وکار، محصولات یا خدمات شما را به یاد بیاورند. این یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری بخش قابل توجهی از بودجه در محصولات و هدایای تبلیغاتی است.

آیا می‌دانید مصرف کنندگان به طور میانگین 6 ماه تا یک سال ​​محصولات تبلیغاتی را نگه می دارند؟ هر بار که مشتری شما به هدیه تبلیغاتی نگاه می‌کند، تمام این فرآیند برندسازی در ذهن او و اطرافیانش انجام می‌شود. چنین تأثیرات ماندگاری در میان هر نوع تبلیغات دیگری بسیار نادر است.

مانند کارت ویزیت عمل می‌کند

کارت‌های ویزیت وظیفه دارند شما، شرکت و محصولاتتان را به مصرف کنندگان و شرکای تجاری بالقوه معرفی کنند. محصولات تبلیغاتی و هدایای تجاری نیز کم و بیش به همان روش کار می کنند، اما اغلب با نتایج متفاتی همراه هستند. طبق نظرسنجیPPAI ، تقریباً از هر ده نفر 8 نفر، پیام مربوط به محصول تبلیغاتی دریافتی خود را به خاطر می‌آورند. همچنین این افراد در ادامه ذکر کرده‌اند که پس از دریافت هدایای تبلیغاتی، در اینترنت به دنبال اطلاعات بیشتری از شرکت هدیه دهنده، جست‌وجو کرده‌اند. با استفاده از این داده‌ها می‌توان این نتیجه را گرفت که حتی عملکردی بیش از کارت ویزیت را از یک هدیه‌ی ساده خواهیم دید.

میل به انتخاب شما

بگذارید یک بخش عالی دیگر از تحقیقات PPAI را برایتان فاش کنیم. 83٪ از افرادی که در نظرسنجی پیرامون اثربخشی هدایای تبلیغاتی شرکت کردند به این سوال اینطور پاسخ دادند كه تمایل دارند از محصولات و خدمات شرکتی استفاده کنند که از انها هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند. پس وقت را هدر ندهید همین الان لیستی از همه شرکای تجاری خود بنویسید و بودجه‌ای را برای به خرید هدایای تبلیغاتی اختصاص دهید.

چند نکته ساده در باب هدایای تبلیغاتی

با چاپ‌های شلوغ و طولانی به روی هدیه تبلیعاتی زیاده روی نکنید. در بیشتر موارد، لوگو و وب‌سایت یا یک شماره تماس کافی است. آیا تا به حال متوجه لوگوی کوکاکولا و این چنین برند‌های مطرحی شده‌اید. در ساده ترین شکل و به صورت زیبا شما را با هرآنچه نیاز است بدانید آشنا می‌کند.

کیفیت باید مقدم بر کمیت باشد. هدایای تبلیغاتی مفید و با کیفیت بالا لزوماً گران نیستند.

برای مناسبت‌ها، ایام خاص، نمایشگاه‌ها و به طور کل برای تمامی روز‌های سال برنامه داشته باشید و بر اساس آن به انتخاب بازار هدف و هدایای متناسب با آن بپردازید.

استفاده از هدایای تبلیغاتی راهی عالی برای در معرض دید بودن برندتان است. روشی ساده اما مؤثر است که می‌تواند برای مشتریانتان نیز کاربردی و سودمند باشند. همچنین با دریافت هدیه احساس مثبتی در مورد تجارت شما خواهند داشت که در تکامل و پیشرفت روابط انسانی و تجاری بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

منبع: هدایای تبلیغاتی حس هفتم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها