قیمت گوشت حباب دارد

کد خبر: 966339

امامی امین درباره آخرین جزئیات از قیمت گوشت گوساله و گوسفند و ذخیره میوه برای شب یلدا توضیحاتی داد.

قیمت گوشت حباب دارد

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد امامی امین معاون اقتصادی استاندار تهران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر گوشت و مرغ گران نشده است و در مازاد تولید داریم، در جمع خبرنگاران گفت: گاهی اوقات شاهد تولید نیستیم و یک کالا در این شرایط گران می‌شود، اما اکنون که در این بازار مازاد تولید داریم و عرضه به اندزاه کافی است، هیچ مشکلی نداریم.

معاون اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه ذخایر استراتژیک و مواد غذایی پروتئینی و کالا‌های اساسی انجام شده است، تصریح کرد: قیمت‌های بازار در حوزه مواد غذایی نشان می‌دهد که روند کاهشی داریم.

او افزود: فقط در بازار آهن آلات افزایش قیمت داشتیم که این هم به خاطر کاهش عرضه شرکت‌های بزرگ بوده است.

امامی امین با اشاره به گزارش سازمان صمت ادامه داد: قیمت عموم کالا‌ها یا کاهش یافته و یا قیمت آن‌ها ثابت بوده است و فقط برخی از کالا‌ها ممکن است این هفته دچار نوسان شوند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه چند هفته پیش قیمت گوجه فرنگی افزایش یافته بود، تصریح کرد: خوشبختانه گوجه‌های جدید وارد بازار شده و قیمت گوجه این هفته ۲۵ درصد کاهش یافته است.

او با بیان اینکه دلالان نمی‌گذارند قمیت گوشت کاهش یابد، گفت: در حال حاضر قیمت گوشت گوساله ۶۶ هزار تومان است که نسبت به قیمت یک سال پیش که ۹۰ هزار تومان بود، کاهش یافته است.

امامی امین افزود: در حال حاضر قیمت گوشت گوسفند روند کاهشی داشته و به ۹۵ هزار تومان رسیده است.

معاون اقتصادی استاندار تهران بیان کرد: ممکن است یک سوپر گوشت لوکس در شمال شهر قیمت گوشت را بالا ببرد، اما این معیار ما نیست و امسال شاهد کاهش قیمت هستیم.

او با بیان اینکه در حال حاضر قیمت گوشت گوسفند و گوساله حباب دارد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری فرمانداری و سازمان میادین میوه و تره‌بار عرضه دام سنگین را ادامه دهیم تا دست دلال‌ها را کوتاه کنیم.

امامی امین در خصوص بازار شب یلدا گفت: سیب و پرتقال را به وفور ذخیره کردیم و مشکلی پیش نخواهد آمد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها