علت قطعی اینترنت در کشور چیست؟ +عکس

کد خبر: 966774

یک منبع آگاه در شرکت ارتباطات زیرساخت، علت قطعی اینترنت در کشور را اعلام کرد.

علت قطعی اینترنت در کشور چیست؟ +عکس

باشگاه خبرنگاران: یک منبع آگاه در شرکت ارتباطات زیرساختگفت: در ساعت ١١:١۵، ۶۵٠ گیگابیت بر ثانیه از ظرفیت اینترنت ورودی کشور به دلیل قطعی در بخش اروپایی قطع شده است. اکثر کاربران کشور‌های همسایه هم این مشکل را دارند. همکاران من در شرکت ارتباطات زیرساخت در تلاش برای برطرف کردن مشکل هستند. پایان قطعی را اطلاع رسانی می‌کنیم.

از دقایقی پیش اینترنت تلفن‌همراه در برخی نقاط کشور دچار اختلال شده است و بسیاری از کاربران نمی‌توانند از اینترنت همراه خود استفاده کنند.

اعلام علت قطعی اینترنت در کشور چیست؟

اعلام علت قطعی اینترنت در کشور چیست؟

همچنین سجاد بنابی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در گفتگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون قطعی اینترنت تلفن همراه گفت: قطعی اینترنتی که در حال حاضر در کشور ما در شبکه‌های تلفن همراه اتفاق افتاده، ناشی از اختلالی است که در کشور‌های مختلفی از جمله آلمان و بلغارستان رخ داده است و این قطعی باعث شده تا ارتباط کشور‌هایی همچون ارمنستان و ترکیه با اروپا قطع شود و، چون بخشی از اینترنت کشور ما از طریق این کشور‌ها تامین می‌شود، بالطبع هم‌اکنون شاهد اختلال در بخشی از شبکه اینترنت کشور هستیم.

اقدامی که همکاران ما هم‌اکنون در حال انجام آن هستند، انتقال بخشی از کاربران به مسیر‌های جایگزین همچون کشور‌های عمان، قطر و بخشی از ترکیه و جمهوری آذربایجان جهت رفع مشکل قطعی شبکه داخلی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها