پیاز قرمز عزیزتر شد +نرخ انواع میوه

کد خبر: 968071

قیمت عمده فروشی انواع میوه و صیفی در شهر تهران اعلام شد، این نرخ‌ها ملاک قیمت گذاری در سطح تهران است و خرده فروشان می‌توانند این محصولات را حداکثر با ۳۰ درصد افزایش قیمت به فروش برسانند.

پیاز قرمز عزیزتر شد +نرخ انواع میوه

خبرگزاری تسنیم: چند هفته‌ای است که قیمت پیاز قرمز بالا رفته است و قصد پایین آمدن ندارد به طوری که قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم از این محصول در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان به فروش می‌رسد و نرخ این محصول در سطح شهر با توجه سایز آن ۵ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

این در حالی است که هر کیوگرم پیاز زرد به صورت عمده فروشی در میدان مرکزی میوه و تره بار ۲ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۳ هزار و ۲۰۰ تومان و پیاز ممتاز ۳ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت گذاری شده است و دلیل قیمت بالایی پیاز قرمز در مقابل پیاز زرد و سفید مشخص نیست.

بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی تازه ۴ تا ۷ هزار تومان، سیب زمینی هزار و ۷۰۰ تومان تا ۳ هزا و ۷۰۰ تومان، سبزی خوردن ۳ تا ۵ هزار تومان و سبزی جور ۲ تا ۴ هزار تومان است.

هر کیوگرم انار نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار ۵ تا ۹ هزار تومان، انار دماوندی ۷ تا ۱۱ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال ۲ تا ۴ هزار و ۷۰۰ تومان، پرتقال رسمی جنوب ۲ تا ۴ هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۷ تا ۹ هزار تومان، خرمالوی شمال ۳ تا ۵ هزار تومان و خرمالوی کن ۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۱ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر کیلوگرم کیوی ۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۹ هزار تومان، خیار رسمی ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، خیار گلخانه‌ای ۳.۵ تا ۶ هزار تومان، سیب زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار تومان و سیب قرمز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا هزار تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت هر کیلوگرم موز ۱۱ تا ۱۳ هزار تومان، نارنگی انشو ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار تومان، نارنگی یافا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنی تخم ژاپنی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۶ هزار تومان و لیمو شیرین ۳ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است؛ بنابراین گزارش نرخ‌های یاده شده ملاک نرخ گذاری انواع میوه در تهران است و این محصولات در سطح خرده فروشی میتواند حداکثر با ۳۰ درصد افزایش قیمت به فروش برسند.

پیاز قرمز عزیزتر شد +نرخ انواع میوه

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها