از رپورتاژ آگهی برای سئو سایت استفاده کنید

کد خبر: 968419
از رپورتاژ آگهی برای سئو سایت استفاده کنید

از رپورتاژ آگهی برای سئو سایت استفاده کنید

از زمانی که رتبه اول گوگل برای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک بهترین راه جذب مشتری و درآمد شد، رقابت بالا گرفت و همه به دنبال بهترین روش برای بهینه‌سازی سایت و سئو هستند.

اما با توجه به الگوریتم‌های جدید گوگل باید همواره دانش و تجربه خود را تقویت کنیم و از روش‌های جدید سئو برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل استفاده کنیم.

مزایای رپورتاژ آگهی که باعث تأثیرگذاری بالا بر روی رتبه گوگل می‌شود :

  • هایپر لینک چند کلمه کلیدی بصورت فالو
  • اتوریتی و رتبه بسیار بالای خبرگزاری‌ها که باعث تاثیرگذاری بالای رپورتاژ بر رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد
  • عدم حذف رپورتاژ از سایت‌ها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری آن بر سئو سایت می‌شود

مهمترین نکات در رپورتاژ آگهی :

  • نحوه تهیه خبر تبلیغاتی که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود
  • رپورتاژ در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود
  • محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وب‌سایت‌ منتشرکننده تهیه شود تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد

اهمیت استراتژی تبلیغاتی و انتشار رپورتاژ آگهی در قالب کمپین

برای موفقیت هرچه بیشتر PR یا DPR که مخفف روابط عمومی دیجیتال یا همان رپورتاژ آگهی است ، باید اهداف برندینگ ، مارکتینگ و سئو را به بهترین نحو پوشش دهیم و برای این امر به یک برنامه ریزی و استراتژی کوتاه مدت ، سالیانه و طولانی مدت نیاز داریم .

انتشار رپورتاژ در یک یا دو سایت قطعا تاثیرگذار است ولی نباید انتظار بالایی از فیدبک آن داشته باشید.

رپورتاژ باید در قالب پلن و کمپین های مشخصی در طول سال در تعداد بالایی از سایتهای خبری معتبر منتشر شود تا ما به نتایج بسیار عالی در برندینگ ، مارکتینگ و سئو برسیم . کما اینکه در حال حاضر کمپین های رپورتاژ آگهی نسبت به سایر کمپ های تبلیغاتی هزینه کمتری دارند و بسیار موثر تر و به صرفه هستند و تکرار انتشار خبر در کمپ های مختلف توسط برندهای برتر نشانه موفقیت و رضایت آنها از بازخورد آن است .

در ایران شرایط چگونه است؟

مدیران بازاریابی آنلاین در ایران با این روش موثر تا چه اندازه آشنایی دارند و آیا برندهای بزرگ ایرانی برای جذب مشتریان خود در داخل و خارج کشور از این روش تا چه اندازه استفاده می‌کنند؟

در ایران برخی از مدیران باهوش در برندهای پیشرو برای جذب مشتریان وفادار از رپورتاژ آگهی استفاده می‌کنند اما بطور کلی هنوز بسیاری از شرکت‌ها از آن بی‌اطلاع هستند.

این روش تبلیغات و برندسازی برای بانک‌ها و موسسات مالی و برندهای بزرگ در صنایع مختلف بسیار موثر است اما جالب اینکه برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک و مخصوصا کسب و کارهای اینترنتی هم نتایج بسیار مفیدی دارد.

رپورتاژ نسبت به سایر روش‌های تبلیغات آنلاین تاثیرات بیشتری دارد و در کوتاه مدت و بلند مدت می‌تواند اعتبار خاصی را برای برندها به ارمغان بیاورد. همچنین نسبت سایر روش‌های تبلیغات آنلاین به صرفه‌تر است‌.

انتخاب بهترین مشاور و مجری رپورتاژ آگهی

شرکت تبلیغاتی ویرلن برترین مجری انتشار رپورتاژ آگهی در کشور است و انتشار کمپین های رپورتاژ برای برترین برندها در سایت های خبری معتبر نشانه اعتماد مدیران هوشمند به مجموعه ویرلن است .

از مشاوره تا اجرای کلیه مراحل تولید محتوا و انتشار رپورتاژ براساس اهداف تبلیغاتی و سئو بخشی از خدمات شرکت تبلیغاتی ویرلن است .

از رپورتاژ آگهی برای سئو سایت استفاده کنید

یکی از راه های موفقیت در تبلیغات و سئو ، مطالعه و بررسی نمونه رپورتاژ برندهای برتر است .

برای بررسی محتوای رپورتاژ برند ها و استارت آپ های محبوب حتما از سایت ویرلن بازدید کنید .همچنین برای آشنایی بیشتر و مطالعه مقالات آموزش رپورتاژ آگهی و SEO پیشنهاد می کنیم بخش مقالات سایت ویرلن را مطالعه کنید .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها