تب بازار خودرو فروکش کرد/ آخرین قیمت‌ها

کد خبر: 969443

بازار خودرو امروز روند افزایش قیمت روز گذشته خود را پایان داد و تا حدودی روی ثبات به خود دید. دراین میان توجه داشت که از میزان افزایش قیمتها کاسته نشده است و بازار در انتظار شیب کاهشی است.

تب بازار خودرو فروکش کرد/ آخرین قیمت‌ها

خبرآنلاین: امروز در بازار خودرو تولیدات سایپا پس از یک روز افزایش فزاینده قیمتها به روند اول هفته خود پایان بخشیدند. در حال حاضر نرخ هر تیبا صندوق دار مانند روز گذشته ۶۲ میلیون تومان است و نرخ تیبا دو نیز به ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شد. همچنین قیمت ساینا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۶۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و نرخ هر کوبیک دنده‌ای نیز ۷۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

در سوی دیگر بازار محصولاتایران خودرو نیز روز مشابهی با سایپایی‌ها داشتند به نحوی که نرخ هر سمند ال ایکس هنوز ۸۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است. پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۸۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شده و نرخ دوگانه سوز نیز با ۹۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مبادله می‌شود که ۳۳ میلیون تومان بیش از نرخ مصوب کارخانه بوده است.

قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مثل دیروز ۹۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. این قیمت با نرخ مصوب کارخانه حدود ۲۶ میلیون تومان اختلاف دارد. فعالان بازار خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را ۱۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌کنند که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. این روزها پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار حدود ۳۷ میلیون بالاتر از نرخ مصوب خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار وضعیت مشابهی دارد و روی نرخ ۱۱۶ میلیون تومان متوقف شده که ۳۶ میلیون بیشتر از نرخ مصوب کارخانه است.رانا بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود و این در حالی است که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ایران خودرو حدود ۶۷ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. پژو پارس که در بازار دیروز و امروز ۱۰۵ میلیون تومان خرید و فروش شد، نرخ مصوب ۷۸ میلیونی را در شناسنامه خود دارد که نشان دهنده اختلاف ۲۷ میلیون تومانی بازار و کارخانه است.

دنا تیپ ۲ در بازار امروز آرام گرفته و ۱۳۱ میلیون تومان معامله می‌شود. دنا پلاس تیپ ۱ که دیروز رکورددار افزایش قیمت بود، امروز روی نرخ ۱۵۳ میلیون تومان متوقف شده است. همچنین قیمت دنا پلاس توربو امروز تغییر چندانی نسبت به هفته گذشته ندارد و در بازار حدود ۱۸۴ میلیون تومان قیمت‌ خورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها