خدمات آنلاین ترجمه برای اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها

کد خبر: 970161

موسسه نیتیو پیپر خدمات آنلاین ترجمه مقالات علمی و کتاب را به دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها ارائه می‌دهد.

خدمات آنلاین ترجمه برای اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها

خدمات آنلاین ترجمه برای اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها

ترجمه متون علمی از جمله کتاب و مقاله در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری یافته است. دلیل این افزایش بیشتر شدن حجم تولدات علمی پژوهشگران ایرانی است. هم اکنون در هر سال بیش از 40 هزار مقاله پژوهشگران ایرانی در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس به چاپ می‌رسند. از سوی دیگر ده‌ها عنوان کتاب و فصل کتاب نیز توسط اساتید ایرانی در انتشارات معتبر بین‌المللی چاپ می‌شوند.

براساس برآوردهای محققان، در صورتی که کیفیت ترجمه مقالات دانشجویان و اساتید بالاتر رود، میزان پذیرش و چاپ مقالات نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت. در واقع یکی از مشکلات اساسی آثار علمی تولید شده در ایران، کیفیت پایین ترجمه آن‌هاست. از همین رو موسسه ترجمه نیتیو پیپر در جهت ارائه خدمات بهتر به پژوهشگران ایرانی، با مترجمین برجسته ایرانی و خارجی همکاری می‌نماید. ترجمه نیتیو این موسسه با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود و مقالاتی که در این سطح ترجمه می‌شوند قابلیت چاپ در بهترین مجلات خارجی را دارند.

انواع سطوح ترجمه در موسسه نیتیو پیپر

هم اکنون موسسه نیتیو پیپر با بیش از 100 مترجم برجسته داخلی و همچنین ده‌ها مترجم بین‌المللی همکاری دارد. نتیجه این همکاری ترجمه بیش از 1000 مقاله در طول یک سال اخیر بوده است که برخی از این مقالات در مجلات با ضریب تأثیر بالا چاپ شده‌اند. این موسسه با توجه به نیازهای پژوهشگران سه سطح ترجمه را ارائه می‌دهد. سطح نخست که بالاترین کیفیت را دارد توسط مترجمین نیتیو ترجمه می‌شود و یک ویراستار ارشد نیز متن ترجمه شده را بازبینی و کیفیت آن را تایید می‌کند. در سطح دوم ترجمه توسط مترجمین برجسته ایرانی ترجمه می‌گردد و مجدداً توسط یک ویراستار بررسی و مورد تایید قرار می‌گیرد. سطح سوم نیز توسط مترجمین با تجربه و متخصص ترجمه می‌گردد اما ویراستاری بر روی آن انجام نمی‌گیرد.

در صورتی که مقاله شما قرار است در یک مجله بسیار برجسته به چاپ برسد توصیه ما استفاده از سطح نخست یا ترجمه نیتیو است. برای مجلات با کیفیت که دارای ضریب تاثیرهای متوسط و پایین هستند سطح دوم ترجمه و برای مقالاتی که قرار است در مجلات بدون ضریب تأثیر چاپ شوند سطح سوم ترجمه توصیه می‌گردد.

همچنین بخش ترجمه موسسه نیتیو پیپر خدمات مختلف دیگری از قبیل نگارش کاورلتر و صفحه عنوان، نگارش انگیزه نامه، ترجمه کتاب و ترجمه سایر متون علمی را ارائه می‌دهد. علاوه براین شما می‌توانید از خدمات آنلاین نیتیو پیپر مانند برآورد آنلاین هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی نیز به رایگان استفاده نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها