هتل مشهد و هتل آپارتمان مشهد لوکس

کد خبر: 973339

مشهد از بزگرترین شهرهای ایران و بزرگترین مقصد گردشگری میباشد که هر ساله پذیرای تعداد بسیاری توریست و مسافر است .

مشهد از بزگرترین شهرهای ایران و بزرگترین مقصد گردشگری میباشد که هر ساله پذیرای تعداد بسیاری توریست و مسافر است . و به دلیل وجور پربرکت امام رضا در این شهر عمده سفرات مسافران به دلیل زیارت این حضرت می باشد . این امر باعث به وجود آمدن تنوع بسیاری از امکانات رفاهی اقامتی برای زائران و مسافرین محترم شده است که مشهد را تبدیل به بیترین آمار تعدا مراکز اقامتی کرده است . از این معرفی ورزرو یک هتل خوب کمک شایانی به گردشگران گرامی خواهد کرد .

سایت مشهد هتل که تخصصی ترین سامانه رزرو هتل و هتل آپارتمان در مشهد مقدس می باشد اطلاعات کامل و تکمیلی از بیش از 400 مورد از هتل مشهد و هتل آپارتمان مشهد را دارا می باشد و به معرفی کامل این هتل ها می پردازد . در ذیل چند تا هتل و هتل آپارتمان تاپ و لوکس با امکانات عالی روجهت اطلاع هرچه بیشتر به شما عزیزان معرفی می نماید .

هتل سارینا مشهد :این هتل زیبا در فروردین 1398 با درجه چهار ستاره به بهره برداری رسیده در 6 طبقه با 210 واحد اقامتی و در این مدت کم توانسته با امکانات و خدمات خوبی که به مسافرین ارائه میدهد نظر بسیاری را به خود جلب کند . امکانات بسیار عالی و دکوراسیونو فضای شیک اتاق ها از مزیت ها ی دیگر این هتل می باشد . از امکانات این هتل میتوان به مجموعه آبی و رستوارن بسیار بزرگ و پارکینگ اختصاصی و سالن همایش وهمین طور کافی شاپ نام برد . هتل سارینا مشهد یکی از بهترین هتل های چهار ستاره مشهد می باشد.

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد : جزو هتل آپارتمان مشهد سه ستاره لوکس با فول امکانات می باشد . فضای بسیار وسیع و بزرگ این هتل از هر لحاظ ممتاز می باشد . این هتل زیبا دارای سوئیت های اتاقدار با امکانات بسیارعالی و کامل است . امکانات این مجموعه از نظرکامل و جامع است و مناسب با هر سلیقه ای است . این هتل آپارتمان لوکس هم جزو تازه ساخت ها محسوب می شود که در سال 1394 به بهره برداری رسیده است . واحد های آپارتمانی این هتل آپارتمان دارای واحد های بزرگ و خوابدار می باشد.

هتل الغدیر مشهد: از هتل های چهار ستاره و بسیار سرشناس مشهد می باشد که در موقعیت بسیار خوبی نسبت به حرم و بازار قرار دارد دسترسی آسان و امکانات وخدمات فول از ویژگی های بارز این هتل می باشد . این هتل دارای رستورانی عالی با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و کافی شاپ زیبا و استخر و سونا و پارکینگ و فروشگاه می باشد . واحدهای این هتل بسیار دلپذیر و راحت می باشد .

هتل رفاه مشهد که از هتل های چهار ستاره نوساز می باشد که دارای سوئیت ها و واحد های بزرگ و جا دار با امکانات بسیار متنوع و عالی می باشد . دکوراسیون بسیار شیک و تمیز و محیط آرام این هتل از مزیت های دیگر ان هتل بزرگ میباشد . که فاصله ان نسبت به حرم بسیار نزدیک است و حدود 8 دقیقه پیاده روی دارد . امکانات این هتل می توا به پارکینگ بزرگ و استخر و سونا بخار و سونا خشک و سالن بازی کافی شاپ سالن همایش و رستوران بوفه با منو متنوع نام برد .

هتل مرآت مشهد : این هتل زیبا چهارستاره از هتل های نوساز است که در فروردین 1398 به بهره برداری رسیده است . دارای واحد هایی مجهز و شیک با امکانات بالا می باشد . پارکینگ اختصاصی رستوران بوفه و سنتی و کافی شاپ و ... از خدمات و امکانات این هتل شیک و زیبا می باشد . این هتل هم بصورت فولبرد یعنی اقامت همراه باصبحانه ناهار و شام و هم بصورت ااقمت صبحانه از مهمانان خود پذیرایی میکند.

هتل خیام مشهد یکی از هتل های سه ستاره نزدیک به حرم مطهر می باشد که دتر حاشیه خیابان شیرازی قرار دارد و حدود 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر فاصله دارد این هتل سه ستاره دارای منوی غذایی بوفه سلف سرویس می باشد و کیفیت غذایی مناسبی دارد و قیمت این هتل نیز نسبت به خدماتش مناسب می باشد.

اطلاعات بیشتر در سایت مشهد هتل به آدرس : http://www.mashhadhotels.net/ موجود می باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها