واریز سومین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ امروز

کد خبر: 973725

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه گفت با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه سومین مرحله از حمایت‌های معیشتی ساعت ۲۴ فردا شب ۸ بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

واریز سومین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ امروز

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سازمان برنامه و بودجه، کمک‌های معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت خواهد شد؛ به گونه‌ای که برای خانوار‌های تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.

مهدی قمصریان درخصوص اینکه آیا در تعداد سرپرستان خانوار دریافت کننده سومین مرحله حمایت معیشتی نسبت به مرحله قبل تغییری حاصل شده است یا خیر گفت: در این مرحله ۷۵۷ هزار و ۳۲۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آن‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد.

وی افزود: مجموع خانوار‌های دریافت کننده حمایت معیشتی به ۱۸ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ خانوار رسیده است.

به گفته وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست‌ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوار‌ها در ماه‌های آتی وجود دارد و در هر مرحله که خانوار‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آن‌ها محاسبه و واریز خواهد شد.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم بهمن ماه واریز خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها