بهترین تلویزیون های معرفی شده در سال 2020 از برندهای معتبر دنیا

کد خبر: 974211

شرکت های زیادی در ابتدای سال 2020 تلویزیون‌های جدید خود را در نمایشگاه CES معرفی کردند که سامسونگ، ال‌جی، سونی و پاناسونیک نیز جزو آن‌ها بودند. در ادامه قصد داریم تلویزیون‌های این چند شرکت بزرگ را در سال 2019 و 2020 مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین تلویزیون های معرفی شده در سال 2020 از برندهای معتبر دنیا

شرکت های زیادی در ابتدای سال 2020 تلویزیون‌های جدید خود را در نمایشگاه CES معرفی کردند که سامسونگ، ال‌جی، سونی و پاناسونیک نیز جزو آن‌ها بودند. در ادامه قصد داریم تلویزیون‌های این چند شرکت بزرگ را در سال 2019 و 2020 مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین تلویزیون‌های بازار

اگر بخواهیم در مورد بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار حرف بزنیم و آن‌ها را معرفی کنیم، قطعا باید تلویزیون‌های OLED را در صدر جدول قرار دهیم. در ابتدا مروری بر بهترین تلویزیون‌های سال 2019 خواهیم داشت تا با ابر قدرت‌های سالی که گذشت بیشتر آشنا شویم. در ادامه تعدادی از بهترین تلویزیون‌های هوشمند 2019 را معرفی کنیم.

سامسونگ Q90 QLED

اولین تلویزیون در این لیست سامسونگ Q90 QLED می‌باشد که از فناوری Quantum Dot بهره‌مند است و به همین خاطر آن را QLED می‌خوانند. از قابلیت‌های این ابر قدرت می‌توانیم به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای QUANTUM PROCESSOR، قابلیت اسمارت با سیستم عامل Tizen، کیفیت تصویر 4K، فناوری Quantum HDR و خروجی صدا با توان 60 وات اشاره کنیم.

بهترین تلویزیون های معرفی شده در سال 2020 از برندهای معتبر دنیا

LG C9 OLED

تلویزیون ال جی C9 OLED یکی دیگر از شاهکارهای سال 2019 می‌باشد که جز بهترین تلویزیون‌ها برای گیمرهای حرفه‌ای می‌باشد. این تلویزیون دارای سیستم عامل webOS، کیفیت تصویر 4K، تکنولوژی Active HDR، فناوری Dolby Vision، دالبی اتموس، فناوری 4K HDR Gaming و خروجی صدا با توان 40 وات می‌باشد.

پاناسونیک GZ1500

پاناسونیک با تلویزیون GZ1500 یک بار دیگر نیز توانایی خود را به رخ کشید و این تلویزیون را با فناوری‌های Dolby Vision و HDR10 + premium، موتور پردازشگر HCX Pro، فناوری صوتی Dolby Atmos و فناوری تصویر HLG قدرتمند ساخته است.

تلویزیون ال جی B9 سری OLED

ال جی B9 یکی دیگر از ‌تلویزیون‌های پرفروش ال جی می‌باشد. که با داشتن فناوری‌های تصویری Dolby Vision، قابلیت HDR10 و HLG محتواهای بصری زیبایی را ارائه می‌دهد و قابلیت‌های Quad Step Noise Reduction و Frequency Based Sharpness Enhance از شارپ شدن تصاویر جلوگیری می‌کنند و نویز تصاویر را کاهش می‌دهند.

بهترین تلویزیون‌های بازار؛ تلویزیون‌های سال 2020

در ادامه‌ی این مقاله به پرچم داران سال 2020 اشاره می‌کنیم تا با تلویزیون‌های قدرتمندی که همراه سال جدید میلادی به بازار آمدند بیشتر آشنا شوید و اطلاعات بروزی داشته باشید.

بهترین تلویزیون های معرفی شده در سال 2020 از برندهای معتبر دنیا

تلویزیون ال جی GX سری Gallery

طراحی شکل ظاهری یکی از فاکتورهای مهم در خرید لوازم خانگی می‌باشد که زیبایی را به خانه‌ی شما هدیه می‌کنند. کمپانی ال جی غالبا محصولاتی با طراحی ارگونومیک می‌سازد و تلویزیون ال جی GX سری Gallery از این قاعده مستثنی نیست. یکی از مشخصه‌های جذاب این تلویزیون باریکی بدنه‌ی آن است که ضخامت بسیار کمی دارد و دلیل آن هم این است که از سری زیبای گالری ال جی می‌باشد. این تلویزیون ال جی از پردازنده‌ی هوشمند α9 Gen 3 فورکی، فناوری‌های Dolby Vision IQ و Atmos، سیستم عامل webOS و فناوری ThinQ هوشمند برخوردار می‌باشد. وجود هوش مصنوعی و سیستم عامل در این تلویزیون چهره‌ی دیگری را از پیشرفت تکنولوژی به همگان نشان می‌دهد و با طراحی مینیمال خود سبکی نوین از طراحی را معرفی می‌کند. می‌توان گفت که خرید تلویزیون ال جی همیشه جزو پیشنهادات است هر چند که این مدل قطعا قیمت بالا خواهد داشت و هر کسی توان خرید آن را نخواهد داشت.

تلویزیون‌های سامسونگ

سامسونگ در نمایشگاه CES سال 2020 از تلویزیون‌های قدرتمند بسیاری رونمایی کرد و مهم ترین موضوع در این نمایشگاه وجود فناوری‌های micro-LED می‌باشد که در تلویزیون‌های گران قیمت سامسونگ قابل مشاهده می‌باشد. این فناوری به دلیل حرفه‌ای بودن آن بسیار گران قیمت است و اولین بار می‌باشد که از آن استفاده می‌شود.

بهترین تلویزیون های معرفی شده در سال 2020 از برندهای معتبر دنیا

تلویزیون سامسونگ The Sero

یکی از تلویزیون‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2020 تلویزیون سامسونگ The Sero می‌باشد. این محصول کمپانی سامسونگ مانند دیگر محصولات آن از فناوری کوانتوم دات برخوردار است. کیفیت 4k آن تضمین کننده‌ی تصاویر با کیفیت و رزولوشن بالا می‌باشد. هرچند هنوز اطلاعی از مشخصات فنی این تلویزیون در دست نیست اما از دو استاندارد Wi-Fi و NFC آن در این نمایشگاه خبر دار شدیم که باعث اتصال بین دستگاه‌های سازگار با این دو استاندارد می‌شوند. به اشتراک گذاری محتواها به صورت بی سیم و به راحتی توسط NFC امکان پذیر شده است و دیگر نیازی با کابل‌های متعدد نیست. استاندارد وای-فای نیز امکان اتصال به اینترنت جهانی را در این تلویزیون سامسونگ فراهم کرده است.

تلویزیون سامسونگ Q950TS 8K QLED

سامسونگ که از سال 2016 از فناوری Quantum Dot در محصولات خود رونمایی کرد، محصولات هوشمند SUHD خود را با نام QLED روانه‌ی بازار کرد. کمپانی سامسونگ همیشه پیشرو بوده و از ریسک کردن هراسی ندارد و با تولید این تلویزیون با کیفیت تصویر 8K این ریسک پذیری را نشان داد. تلویزیون سامسونگ Q950TS 8K از نور پس زمینه‌ی FALD، نمایشگر Infinity، پردازنده‌ی کوانتومی هوشمند و فناوری Object Tracking Sound Plus بهره می‌برد این تلویزیون با داشتن صفحه نمایش با کیفیت تصویر دو برابری 4k، تلویزیون‌های OLED 4K را پشت سر می‌گذارد و در این رقابت نفس گیر قله‌های پیروزی را فتح می‌کند.

تلویزیون‌های سونی

سال 2020 میلادی سالی پر از محصولات هوشمند کمپانی سونی می‌باشد که تلویزیون‌های هوشمند بسیاری را معرفی کرد. از ویژگی‌های جدید این شرکت در سال 2020 می‌توان به Apple Airplay، اسپیکرهای متعادل X و طراحی نازک آن اشاره کرد. با وجود قابلیت Apple Airplay می‌توان به راحتی به محصولات کمپانی اپل متصل شد که این امکان در نسل‌های قدیمی سونی وجود نداشت.

تلویزیون X9500H 4K سونی

یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی که در سال 2020 معرفی شد تلویزیون هوشمند X9500H می‌باشد که از کیفیت تصویر بالایی برخوردار است و فناوری‌های تصویری فراوانی برای ایجاد رزولوشن بالای 4K دست به دست هم دادند. فناوری X Tended Dynamic range pro، Full-Array LED، دالبی ویژن و موتور پردازشگر تصویر X1 ULTIMATE باعث بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون شدند. قابلیت Apple AirPlay نیز در این محصول وجود دارد.

بهترین تلویزیون های معرفی شده در سال 2020 از برندهای معتبر دنیا

تلویزیون XBR Z8H 8K سونی

در سال 2019 اغلب تلویزیون‌های هوشمند دارای کیفیت تصویر 4K بودند و دیگر وقت آن رسیده است که کیفیت تصویر 8K جای آن را بگیرد و با آمدن سال تازه‌ی 2020 میلادی کیفیت محتواهای بصری نیز تازه شوند و رنگی نو به تلویزیون‌ها ببخشند. تلویزیون XBR Z8H 8K سونی که در سال 2020 پا به عرصه‌ی وجود گذاشت از کیفیت تصویر 8K برخوردار می‌باشد و با این ویژگی قطعا بهترین تلویزیون این کمپانی خواهد بود و در رقابت با تلویزیون Q950TS 8K QLED سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و هنوز معلوم نیست، کدام یک عنوان بهترین تلویزیون سال 2020 را به خود اختصاص می‌دهد. این تلویزیون از فناوری‌های همچون X-Motion Clarity، دالبی ویژن و دالبی اتموس برخوردار است و با بهره بردن از فناوری Acoustic Multi-Audio با ایجاد هماهنگی بین صدا و تصویر، هارمونی زیبایی را به ما هدیه می‌دهد. همچنین این محصول سونی از قابلیت‌های خاصی مانند Netflix Calibrated Mode و Apple Airplay نیز بهره می‌برد.

تلویزیون HZ2000 اولد پاناسونیک

یکی از بهترین تلویزیون‌های پاناسونیک که طی نمایشگاه CES در لاس وگاس آمریکا معرفی شد تلویزیون HZ2000 OLED می‌باشد که با وجود Master HDR OLED Professional Edition روشنایی آن نسبت به دیگر تلویزیون‌های OLED، 20 درصد بهبود یافته است. همچنین به لطف حالت فیلمبرداری با سنجش هوشمند و فناوری Dolby Vision IQ از محتواهای با وضوح بالا لذت ببرید.

تلویزیون ویزیو 4K Smart Cast OLED

در آخر باید به تلویزیون OLED کمپانی ویزیو اشاره کرد که یکی از بهترین تلویزیون‌های سال 2020 می‌باشد. این تلویزیون با فناوری‌های بی‌نظیر خود و کیفیت تصویر 4K می‌تواند در فهرست برترین تلویزیون‌های این سال قرار گیرد و کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها