جذاب‌ترین تورهای ارزان در نوروز 99 با قیمت باورنکردنی

کد خبر: 979552
جذاب‌ترین تورهای ارزان در نوروز 99 با قیمت باورنکردنی

در حال حاضر، ایران در شرایط به خصوصی قرار دارد. از یک طرف بیماری کرونا که باید مراقب باشیم گرفتارش نشویم و از طرفی بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله که مدام حالمان را در حوالی عید بد می‌کند. در چنین شرایطی تنها کاری که می‌شود کرد فاصله گرفتن است. فاصله گرفتنی از جنس سفر. منظورمان سفر شخصی نیست. در چنین شرایطی بهترین کار، شرکت در تورهای مسافرتی است و نزدیک بودنمان به نوروز 99 باعث شده تا کایت، امکان‌هایی را برای افرادی که می‌خواهند مدتی از اخبار بد فاصله داشته باشند، در نظر بگیرد. این امکان‌ها شامل ارائه تورهایی ارزان قیمت است. از مقاصدی که می‌توانید برای سفر در نظر داشته باشید می‌توان به آنتالیا، کوش آداسی، وان و نخجوان اشاره کرد. در ادامه به طور مفصل درباره این تورها خواهیم نوشت.

تور اقساطی آنتالیا

تور اقساطی آنتالیا از آن تورهایی است که نمی‌توانید به آن نه بگویید. شاید یکی از مهم‌ترین دلایل اینکه نمی‌توانید نه بگویید این باشد که زیبایی آنتالیا، آدم را مسحور خودش می‌کند. شهری با سواحل بسیار زیبا که در غرب ترکیه واقع شده و فصل بهار هم بهترین زمان برای سفر به آن به شمار می‌رود. دیگر چه از این بهتر؟ اگر قصد سفر در ایام نوروز را دارید، آنتالیا می‌تواند مقصد بسیار مناسبی باشد. تور اقساطی آنتالیا هم امکان‌های بسیار خوبی را به شما ارائه می‌کند. از هتل جهت اقامت گرفته تا پروازی بسیار امن. کیفیت خدمات این تورها تضمین شده می‌باشد و می‌توانید با خیال راحت جهت خرید آن اقدام کنید. از ویژگی‌های مهم هتل‌های محل اقامتتان می‌توان به خدمات شبانه‌روزی اشاره کرد. کارکنان این هتل‌ها تمام تلاششان را می‌کنند تا سفر را برایتان خوشایند کنند.

همچنین درباره تور اقساطی آنتالیا این را بگوییم که کایت چنین امکانی را برای شما عزیزان در نظر گرفته تا در هر قشری که هستید به‌سادگی و با پرداخت اندک هزینه‌ای بتوانید از این تورها بهره‌مند شوید. از جمله مقاصد گردشگری ترکیه می‌توان به شهر باستانی کالیچی، آبشار دودن و شهر باستانی ترمسوس اشاره کرد که حتماً باید یک بار در زندگی‌تان، این اماکن را از نزدیک ببینید.

جذاب‌ترین تورهای ارزان در نوروز 99 با قیمت باورنکردنی

تور اقساطی کوش آداسی

تور اقساطی کوش آداسی هم مشابه مورد بالا است. گردشگران زیادی سالانه جهت بازدید از کوش آداسی به ترکیه سفر می‌کنند. اقساطی بودن این تور، امکان دیگری است که برای شما عزیزان در نظر گرفته شده تا با پرداخت هزینه‌ای کم بتوانید سفری باکیفیت و خوشایند را تجربه کنید. نزدیک نوروز 99 هستیم و چه زمانی بهتر از این برای سفر به کوش آداسی. خصوصاً که در این ایام، از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است و لذت سفر را برای شما دو چندان می‌کند. شاید در میان پروازهای بسیاری که به ترکیه می‌شود، یکی از پرطرفدارترین پروازها به ازمیر باشد چرا که در نزدیکی کوش آداسی قرار دارد و به راحتی می‌توانید از آن طریق به کوش آداسی سفر کنید و از شهر باستانی پرینه، ساحل بانوان و دیگر اماکن گردشگری آن دیدن نمایید.

جذاب‌ترین تورهای ارزان در نوروز 99 با قیمت باورنکردنی

تور وان

تور وان از آن تورهایی است که دیگر نیاز به توضیح ندارد. وان از شهرهای مذهبی ترکیه بوده که سالانه گردشگران زیادی را از ایران می‌پذیرد و شاید یکی از مهم‌ترین دلایل آن هزینه منصفانه و پایین تفریح در وان باشد. خدمات و کیفیتی که به شما ارائه می‌شود، بسته به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، متفاوت خواهد بود اما همه این تورها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می‌باشند تا نظر شما را به خوبی جلب کنند و سفری خاطره‌انگیز برایتان رقم بزنند. از دیگر دلایل سفر به شهر وان ترکیه می‌توان به اماکن تاریخی آن اشاره کرد که قدمت برخی از آن‌ها به 5000 سال قبل از میلاد مسیح هم می‌رسد و از این حیث می‌تواند سفری بسیار هیجان‌انگیز برای آن دسته از عزیزانی باشد که شیفته تاریخ و آثار باستانی هستند.

تور اقساطی نخجوان

جذاب‌ترین تورهای ارزان در نوروز 99 با قیمت باورنکردنی

تور نخجوان هم اگر عاشق عکاسی و مناظر زیبا باشید می‌تواند برایتان هیجان‌انگیز باشد. از زیبایی‌های نخجوان هرچه بگوییم کم است و امکان تازه‌ای که کایت در نظر گرفته یعنی تور اقساطی نخجوان شرایطی را فراهم کرده که همه شما عزیزان می‌توانید به آن سفر کنید و از تماشای این زیبایی‌ها لذت ببرید. اماکن دیدنی نخجوان بسیار زیاد بوده و یکی از نکات مثال‌زدنی درباره این مقصد به شمار می‌رود. همچنین نخجوان از قدیمی‌ترین شهرهای آذربایجان به شمار می‌رود و قدمت آن به بیش از 1500 سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد که سفر به آن را چندین برابر حیرت‌انگیز می‌سازد. نکته جالب درباره نخجوان این است که برای سفر به آن نیاز به ویزا ندارید و کافی است پاسپورت داشته باشید.

امکان سفر به صورت زمینی و هوایی به این مقصد وجود دارد که بسته به توری که انتخاب می‌کنید، تعیین خواهد شد. تور نخجوان از آن تورهایی است که حتماً یک بار باید آن را تجربه کنید.

جذاب‌ترین تورهای ارزان در نوروز 99 با قیمت باورنکردنی

تور اقساطی

تور اقساطی یکی از روش‌های جدید برای خرید تور است که به تازگی و با افزایش قیمت ارز، طرفداران زیادی پیدا کرده است. آژانس هواپیمایی کایت یکی از آژانس‌هایی است که می‌توانید با اطمینان کامل از سایت آن‌ها انواع تورهای خارجی و داخلی را به صورت آنلاین خریداری کنید. در خرید تورهای اقساطی باید به نکاتی مثل میزان پیش پرداخت برای خرید تور، چک یا سفته، نیاز به ضامن یا عدم نیاز، تعداد اقساط و میزان بهره توجه فرمایید. پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید در نوروز هزینه کمی برای مسافرت بپردازید، با کیفیت بالا و در هتل خوب اقامت داشته باشید ولی تور را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

جذاب‌ترین تورهای ارزان در نوروز 99 با قیمت باورنکردنی

در این مطلب به معرفی ارزان‌ترین تورهای جذاب برای نوروز 99 پرداختیم. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تورهای نوروز داشته باشید یا از قیمت آن‌ها مطلع شوید، وارد سایت کایت به نشانی www.kite.ir شده و یا با کارشناسان بخش تور کایت به شماره 02175097700 تماس حاصل فرمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها