به دریافت کنندگان یارانه معیشتی اضافه شد

کد خبر: 979865

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی، گفت: چهارمین و آخرین مرحله از یارانه معیشتی در سال ۹۸ تا ساعتی دیگر به حساب مشمولان واریز خواهد شد که در این مرحله ۸۹۵ هزار و ۳۹۹ هزار نفر به دریافت کنندگان یارانه معیشتی اضافه شدند.

به دریافت کنندگان یارانه معیشتی اضافه شد

خبرگزاری تسنیم: حسین میرزایی ، با اشاره به واریز چهارمین مرحله یارانه معیشتی در سال 98 اظهار کرد: طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه از ساعت 12 امشب چهارمین مرحله از یارانه معیشتی به حساب خانوارهای مشمول واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست 18 میلیون خانوار یارانه معیشتی دریافت کردند که در مرحله دوم تعداد این خانواده‌ها به 18 میلیون و 100 خانوار افزایش یافت و در مرحله سوم نیز و با بررسی اعتراضات ثبت شده در سایت، 757 هزار و 324 خانوار یعنی 2 میلیون و 247 هزار و 947 نفر که اعتراضات آنها مورد بررسی قرار گرفته بود، کمک معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را به صورت همزمان دریافت کردند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایتی معیشتی، ادامه داد: تا پایان امشب نیز چهارمین مرحله از یارانه حمایتی به حساب مشمولان واریز خواهد شد، که در این مرحله نیز 286 هزار و 149 خانوار شامل 895 هزار و 399 نفر به دریافت کنندگان سه مرحله قبلی اضافه شده است.

میرزایی همچنین درباره آخرین وضعیت اعتراضات بررسی شده نیز گفت: طبق اعلامی که از قبل داشته‌ایم از این پس در دور مرحله از جمله خرداد و آذر ماه سال آینده درباره بررسی اعتراضات تصمیم‌گیری خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها