لاغر شوید و به خوردن غذا ادامه دهید!!!

کد خبر: 979953
لاغر شوید و به خوردن غذا ادامه دهید!!!

مسلما بسیار برای تان پیش آمده همراه با دوستان تان به بهترین فست فود شهر می روید، به منو نگاهی می اندازید، اما ناگهان به یاد اضافه وزنی که دارید میافتید و از میان پیتزاها و ساندویچ های خوشمزه، سالاد را انتخاب می کنید. برای شما سالاد فصل می آورند، این درحالیست که دوستان تان همبرگر سفارش داده اند و با ولع آن را می خورند. چشم تان که به آن ها می خورد، ترغیب می شوید که همین حالا آن را سفارش دهید و یک گاز بزرگ از آن بزنید. چقدر لذت بخش! اما با چاقی و اضافه وزن تان چه کنید؟

لاغر شوید و به خوردن غذا ادامه دهید!!!

بسیاری از افراد دقیقا مانند شما علاقه ی زیادی به خوردن همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، ساندویچ هات داگ و به طور کل هر غذای فست فودی دارند اما از خوردن آن ها عاجزند؛ آن هم فقط به دلیل اضافه وزن و چاقی. اگر واقعا دوست دارید با خیال راحت همبرگر بخورید بدون این که چاق شوید و از زندگی آن طور که دوست دارید، لذت ببرید؛ خواندن این مطلب را از دست ندهید. ما به شما می گوییم که چطور با یک تغییر جزیی، سرنوشت خود را عوض کنید!

با خیال راحت همبرگر سفارش بدید!

مسلما بسیار شنیده اید که بعضی از افراد معتقدند که حتی با خوردن آب هم چاق می شوند؛ البته این گفته اثبات علمی ندارد اما نشان دهنده این است که فردی استعداد چاقی دارد. در واقع هرکس نسبت به بدن خود شناختی کامل یا نسبی دارد و می تواند بفهمد که با خوردن چه چیزهایی چاق می شود یا حتی بالعکس.

شاید هنگامی که به منوی غذاهای موردعلاقه تان فکر می کنید و آن ها را مجسم می کنید، به نظرتان بسیاری از آن ها چاق کننده باشند. بله ممکن است این طور باشد اما ما هم قصد نداریم به شما توصیه کنیم که فقط سالاد بخورید و لاغر شوید! باور ما این است که غذاهای مورد علاقه ی خود را به میزان کافی و به موقع بخورید و عادات غذای خود را اصلاح کنید، به مرور زمان خواهید دید که اصلاح عادات غذایی حتی بر کل زندگی شما تاثیر شگرفی خواهد داشت.

لاغر شوید و به خوردن غذا ادامه دهید!!!

داشتن تغذیه ی سالم برای بدن مانند داشتن سوخت سالم برای ماشین است؛ شما می ‌توانید از خوراکی ‌های سالم، کم ‌حجم و مقوی استفاده کنید تا سوخت مورد ‌نیاز بدن ‌تان را تامین کنید. داشتن تغذیه ی سالم به معنی رعایت یک رژیم غذایی پیچیده و سخت نیست، بلکه تنها کافی است غذاهای غیرمفید و پر حجم را کنار بگذارید و تا جایی که می‌ توانید مواد غذایی سالم و مفید را به سفره تان اضافه کنید.

برای این کار هم باید براساس یک برنامه غذایی پیش بروید. اگر از چربی های اضافه شکم و پهلوی تان به تنگ آمدید و دیگر نمی توانید آن ها را تحمل کنید، پس بهتر است هرچه زودتر از یک رژیم غذایی مناسب و معتبر پیروی کنید. به یاد داشته باشید که برای لاغر شدن و لاغر ماندن نیازی نیست از خوردن غذاهای موردعلاقه تان دست بکشید. شما می توانید با اجرای یک رژیم لاغری دقیقا مناسب با خودتان سوخت و ساز بدن تان را تامین کرده و به تناسب اندام برسید.

لاغری آسان با وب سایت من و رژیم

برای لاغر و خوش اندام شدن ریسک نکنید؛ این جمله را آویزه گوش تان کنید و حتی در شرایط بحرانی هم به رژیم های نامعتبر و ناسالم که در سایت های غیرقانونی با مبلغ های بسیار بالا به فروش می رسد، روی نیاورید. برای خوش هیکل شدن نیازی نیست از صبح تا شب خودتان را با سالاد و میوه سیر کنید، متخصصان من و رژیم با دریافت اطلاعات شخصی و پزشکی شما، رژیمی را در اختیارتان می گذارد که شامل تمام مواد غذایی که خوردن آن ها را ترجیح می دهید و آن را دوست دارید، می باشد.

اگر برای لاغر شدن تصمیمی جدی دارید پس از همین الان شروع کنید. به خاطر داشته باشید که لاغر شدن، چربی سوزی، تناسب ‌اندام و تنظیم سیستم سوخت و ساز بدن، صرفا به کمک غذاهای لاغر کننده یا غذاهای رژیمی اتفاق نمی ‌افتد. شما در ابتدا باید به سراغ مغزتان بروید و رویکرد ذهنی تان را نسبت به مفهوم غذا عوض کنید. سایت من و رژیم برای همه شما عزیزانی که به دنبال سلامتی و تناسب اندام تان هستید، برنامه غذایی مناسب دارد و به شما کمک می کند که فقط به لاغر شدن و کاهش وزن نپردازید بلکه سبک غذایی تان را نیز تغییر دهید. هر زمان که بخواهید می توانید وارد وب سایت من و رژیم شوید و با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات شخصی و پزشکی تان یک رژیم لاغری مناسب با خودتان دریافت کنید.

لاغر شوید و به خوردن غذا ادامه دهید!!!

برای از دست دادن وزن، می بایست در برخی از عادات فعلی تغییر ایجاد کرد، این به معنی کمتر و متعادل خوردن، حتی زمانی که غذایی سالم می خورید و فعال تر شدن است. رژیم های غذایی شدید که با شعار کاهش وزن سریع، در فضای مجازی دست به دست می شوند، نمی توانند برای مدت طولانی کار کنند چرا که این نوع تغییر در شیوه زندگی، حفظ نمی شود و ماندگار نیست و زمانی که شما رژیم را متوقف می کنید به احتمال زیاد دوباره به عادات قدیمی و وزن اولیه بازمی گردید و حتی کمی هم چاق تر می شوید. در عوض، انتخاب رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی، تغییراتی هستند که شما می توانید آن ها را یک بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها