زمان توزیع سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید

کد خبر: 981640

مدیرکل دفتر تامین توزیع و تنظیم بازار کالا‌های اساسی وزارت صنعت گفت: توزیع ۵۳ هزار تن سیب و پرتقال شب عید از ۲۳ اسفند ماه با هدف تنظیم بازار شب عید آغاز خواهد شد.

زمان توزیع سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید

خبرگزاری فارس: محمدرضا کلامی درباره زمان و نحوه توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید گفت: از ۲۳ اسفند ماه عرضه سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید آغاز خواهد شد.

وی در مورد قیمت تعیین شده برای این اقلام گفت: قیمت بر اساس حاشیه بازار تعیین می‌شود و در حال حاضر قیمت بازار این اقلام مناسب است.

مدیرکل دفتر تامین توزیع و تنظیم بازار کالا‌های اساسی وزارت صنعت افزود: برای تعیین قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید همواره این اختیار به استان‌ها داده می‌شود تا بر اساس حاشیه بازار قیمت تعیین شود، زیرا بهای بازار باید متناسب با قیمت تمام شده بخش خصوصی باشد.

کلامی با بیان اینکه ۳۰ هزار تن پرتقال و ۲۳ هزار تن سیب برای تنظیم بازار شب عید در سال جاری ذخیره سازی شد، گفت: این مقادیر بر حسب نیاز بازار و با هدف کنترل قیمت برای عرضه وارد بازار می‌شود.

وی اظهار داشت: توزیع سیب و پرتقال در میادین میوه و تره‌بار شهرداری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف منتخب و تعاونی‌ها خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها