سیل راه ۱۳۰ روستا را مسدود کرد

کد خبر: 984285

وزیر راه و شهرسازی از خسارت سیل سوم فروردین به راه ۱۳۰ روستا خبر داد و گفت: این سیل به راه و پل‌های ۴ استان خسارت وارد کرد.

سیل راه ۱۳۰ روستا را مسدود کرد

خبرگزاری تسنیم: محمد اسلامی اظهار کرد‌:‌به دنبال سیل روز سوم فروردین به راه و پل‌های استان‌های بوشهر، کرمانشاه، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان به ویژه در جنوب کرمان و خواسته در شهرستان کهنوج خساراتی وارد شد.

وی ادامه داد: نیرو‌های راهداری در لحظات اولیه وقوع بارش در راه‌ها مستقر شدند و هم اکنون نیز مستقر هستند تا راه‌های آسیب دیده از سیل را سریع‌تر ترمیم کنند.

وی بیان کرد: نیرو‌های راهداری تجهیزات مورد نیاز را به این مناطق ارسال کرده و در حال حمل لوله‌هایی با قطر بزرگ به این مناطق هستند تا هر چه سریعتر این مسیر‌ها را ترمیم و راه‌های مسدود شده را بازگشایی نمایند تا عبور و مرور بر قرار شود.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: تعدادی از روستا‌ها در محاصره سیل قرار گرفته بودند که نیرو‌های راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند و پیش‌بینی می‌شود تا هر چه سریعتر ترمیم‌های اولیه خاتمه یابد و شرایط به حالت عادی بازگردد.

اسلامی با اشاره به اینکه نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور سال‌ها با بحران خشکسالی و بحران نبود آب آشامیدنی روبرو بوده است، افزود: به لطف خدا هم اکنون در پی بارش‌های اخیر سد‌ها پر از آب شده و امکانات زیستی برای مردم این مناطق فراهم شده است که با تمهیدات پیش‌بینی شده امیدواریم خود را برای چنین ظرفیتی آماده کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها