یافتن بهترین فرصت های تجاری در بورس کالا

کد خبر: 986858
یافتن بهترین فرصت های تجاری در بورس کالا

معامله گران بورس مجموعه ای از استراتژی های تصمیم گیری را دارند. برای یک آماتور ، دنیای شاخص ها و منحنی ها دلهره آور است. در واقعیت ، این ناوبری علم موشکی نیست. بر اساس حجم ها و سبک خاص خود ، مناسب ترین دوره عمل را خواهید دید. برای راحتی شما ، وب سایت FXTM Iran لیستی از استراتژی های ارجح را گردآوری کرده است.

در اینجا پنج مقوله در نظر گرفته شده است. این نکاتی است که هر معامله گر باید آن را بشناسد و اعمال کند. ابتدا تصویر بزرگ را در نظر بگیرید. امیدوارکننده ترین نام ها را بزرگنمایی کنید و الگوهای نمودار آنها را بررسی کنید. یه این سوالات پاسخ دهید.

یافتن بهترین فرصت های تجاری در بورس کالا

نقش رسانه چیست؟

سهامداران باید اخبار را از نزدیک دنبال کنند. یک اعلامیه یا گزارش رسانه ای می تواند تغییرات چشمگیر ایجاد کند. بسته به ماهیت آن ممکن است قیمت سهم را به سرعت افزایش دهد یا بالعکس کاهش دهد . اخبار صنعت را پیگیری کنید و همیشه در جریان تمامی امور باشید . به این ترتیب ، شما می توانید پویایی های آینده را پیش بینی کرده و از پیش بینی خود سود ببرید.

حجم ها یا ولومها چقدر بزرگ هستند؟

این چیزی است که معامله گران کوتاه مدت باید روی آن تمرکز کنند. در تصمیم گیری ، آنها ممکن است توسط یک نشانگر حرکت یا الگوی نمودار هدایت شوند. با کم شدن حجم ، این تاکتیک ها در بازار معمولاً معنای خود را از دست می دهند. این مهم است که بتوانید بررسی کنید حجم فعلی بهتر از میانگین نسبی است. تا آن زمان ، معاملات باید به تعویق بیفتند.

احساس بازار عمومی چقدر مطلوب است؟

این فاکتور, وضعیت کلی بازار را توصیف می کند. در مواقع بحران ، تجارت بورس مضطرب و بی ثبات است. در مواقعی مانند این ، شما باید استراتژی ها را بر این اساس تنظیم کنید. به عنوان مثال ، استراتژی شکست را در نظر بگیرید. سطح قیمتی را که انتظار دارید از بین برود تعیین می کنید. پس از رسیدن به هدف ، خرید یا فروش شما با قیمت از پیش تعیین شده انجام می شود.

هنگامی که بازار در حال نزدیک شدن به قله یا کف است و وقتی صعودی یا نزولی ادامه می یابد که اخیراً بسیار مشاهده شده است ، یکی از محبوب ترین روش ها ، شکستن ، توصیه می شود. ، این تنها روش منطقی در این شرایط میباشد .

همبستگی را به یاد داشته باشید

امروزه سهام به طور فزاینده ای با یکدیگر در ارتباط هستند. این به لطف ظهور معاملات فرکانس بالا (HFT) حاصل شد. روشهای معاملاتی که رایانه های قدرتمند را درگیر می کنند می توانند تقریباً بلافاصله چندین سفارش را اجرا کنند. در نتیجه ، هنگامی که احساس می کنید بازار در برابر شما حرکت می کند ، این همیشه به این معنی نیست که این فرایند به شما آسیب میرساند .

یافتن بهترین فرصت های تجاری در بورس کالا

در نتیجه ، مقایسه چارچوب زمانی برای احساسات فعلی بازار با چارچوب زمانی برای تجارت برنامه ریزی شده مهم است. به عنوان مثال ، احساسات در صبح ممکن است برای جهت کلی در طول هفته اهمیت چندانی نداشته باشد. از طرف دیگر ، نتایج مشاهده شده طی چند روز گذشته دارای اهمیت خواهد بود.

آیا نمودارهای روزانه را بررسی کرده اید؟

کمکهای بصری تمام دارایی مهم برای معامله گران هستند. فارغ از اینکه استراتژی مورد علاقه شما چیست ، به نمودارهای روزانه توجه کنید. این به شما کمک می کند تا برندگان احتمالی را مشخص کنید. اگر نتیجه می گیرید که پتانسیل روزانه برآورده می شود ، دلایلی برای انتظارات روزانه پیدا کنید . با این دانش ، پیش بینی روندهای طولانی تر آسان تر می شود .

مهمتر از همه ، بهترین فرصتها به عنوان معاملات روز شروع می شوند. همانطور که آنها عملکرد خوبی دارند ، می توانید سود خود را برای روز به دست آورید و بخشی از آینده را به خود اختصاص دهید. متعاقباً ، شما تجارت نوسانی را انجام می دهید ، و اطمینان حاصل کنید که توقف در یک نقطه حتمی قرار گرفته است. معاملات نوسان دارای مدت زمان طولانی تر میباشند و ممکن است چندین روز طول بکشند.

مزیت دیگر این است که معاملات نوسان نیاز به نظارت مداوم بر نمودارها ندارند. آنها برای بازرگانانی مناسب هستند که هر شب فقط چند ساعت وقت آزاد دارند.

آیا نمودارهای داخل صفحه را بررسی کرده اید؟

مرحله دوم ، تجزیه و تحلیل پویایی داخلی بیشتر است. حتی اگر حجم آنها بسیار زیاد باشد و به نظر برسد الگوهای روزانه حفظ می شوند ، هیچ چیز قطعی نیست. آیا مطمئن هستید که بلافاصله پس از خرید ، متضرر نخواهید شد؟ یک راه حل ایده آل استفاده از دوره های برگشت و یا تلفیق است.

این بدان معناست که یک وارونه موقت وجود دارد. در هر موقعیت صعودی ، حداقل گاه به گاه افت می کند. اگرچه ناچیز است ، اما آنها برای معامله گرانی که می توانند تصویر بزرگ را ارزیابی کنند ، فرصت های خرید را باز می کنند.

پس از بازگشت ، احتمالاً قیمت به اوج جدید می رسد. منطق مشابه در یک محیط نزولی دنبال می شود. در دوره سقوط عمومی دوره هایی از رشد وجود خواهد داشت. این بخش های کوتاه مدت دقیقاً زمانی است که دارایی باید معامله شود.

این پنج مرحله ساده و در عین حال مؤثر است. برای افزایش دقت حرکت خود در بازار ,قوانین را رعایت کنید. برای درک احساسات فعلی ، رسانه ها را دنبال کنید و نمودارهای کوتاه مدت را برای تصمیم گیری آگاهانه بزرگنمایی کنید. یک رویکرد سازمان یافته باید عملکرد را بهبود ببخشد. اگرچه این یک دستورالعمل جهانی نیست ، اما در بیشتر موارد کاربرد دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها