افزایش شدید قیمت لوبیا در بازار + تصاویر

کد خبر: 987829

قیمت انواع لوبیا در بازار به شکل به سابقه‌ای افزایش یافته و هر کیلوگرم از این محصولات به قیمت ۳۰ تا ۴۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

افزایش شدید قیمت لوبیا در بازار + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: در سال جدید قیمت حبوبات افزایشی بوده، اما قیمت انواع لوبیا در مقایسه با سال قبل افزایش نرخ قابل ملاحظه‌ای داشته است به طوری که هر کیلوگرم از این محصول به نرخ ۳۰ تا ۴۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بنابر گزارش میدانی تسنیم، قیمت هر بسته لوبیا سفید ۹۰۰ گرمی ۴۳ هزار تومان و در برند‌های دیگر با همین وزن ۳۳ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

هر بسته ۹۰۰ گرمی لوبیا قرمز نیز ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومان و ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده و نرخ هر بسته ۹۰۰ گرمی لوبیا چیتی ۳۸ هزار و ۹۰۰ و ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان است.

در حالی که انواع لوبیا با این نرخ ها، قیمت گذاری شده است تا اسفند ماه سال گذشته هر بسته ۹۰۰ گرمی در قیمت‌های در محدوده ۱۹ تا ۲۲ هزار تومان و به صورت فله‌ای هر کیلوگرم آن به قیمت ۱۷ هزار تومان به فروش میرسید؛ بنابراین گزارش مشخص نیست که دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان حمایت مصرف کنندگان موافقتی با این افزایش نرخ‌ها داشته اند یا آنکه شرکت‌های بسته بندی به صورت خود سرانه برای افزایش قیمت اقدام کرده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها