نرخ سکه روند نزولی به خود گرفت

کد خبر: 988400

کشتی آرای گفت: نرخ سکه و طلا در پایان معاملات امروز با روند کاهشی را در پیش گرفت.

نرخ سکه روند نزولی به خود گرفت

باشگاه خبرنگاران: کشتی آرای نائب دوم رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز شنبه ۳۰ فروردین ماه همچنان بازار اصلی و پاساژهای طلا تعطیل هستند چرا که ستاد ملی مقابله با کرونا از فعالیت مجمتع های عمومی که باعث تجمیع افراد می شود، جلوگیری کرده است، اما مغازه های سطح خیابان بازگشایی شدند و داد و ستد انجام شده است.

او بیان کرد: قیمت طلا و سکه در اول صبح نسبت به آخر وقت پنجشنبه و جمعه تغییر چندانی نکرد اما در طول روز سیر نزولی را در پیش گرفت و قیمت ارز کاهش پیدا کرد چرا که عرضه بیشتر از تقاضا بود و باعث کاهش قیمت ها شد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد: در طول امروز شاهد کاهش ۱۲۰ هزار تومانی قیمت سکه بودیم، به طوری که قیمت سکه در اول صبح ۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان بود اما اکنون به ۶ میلیون و ۱۵۰ رسیده است.

کشتی آرای با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۷۸ دلار معامله شد. سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۱۷ عیار، در اول صبح ۲ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان معامله شد که اکنون به ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار تومان رسیده است.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها