واکنش تعزیرات به قتل عام جوجه‎های یک روزه

کد خبر: 988402

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره موضوع زنده به گور کردن جوجه‌های یک روزه توضیحاتی داد.

واکنش تعزیرات به قتل عام جوجه‎های یک روزه

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، درباره زنده به گور کردن جوجه‌های یک روزه، گفت: مصداق بارز تخلف برای ورود تعزیرات و رسیدگی به موضوع وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باید جهاد کشاورزی و اداره پشتیبانی امور دام به این موضوع ورود کنند، افزود: ممکن است این اقدام علت‌های مختلفی داشته باشد، لذا تعزیرات برای علت یابی این مسئله صلاحیت ورود به موضوع را ندارد.

اسنفانی تاکید کرد: در صورت افزایش قیمت جوجه یک روزه و گوشت مرغ، بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی به موضوع ورود خواهند کرد.

وی افزود: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، قیمت تمام شده اقلام مصرفی در بازار را تعیین می‌کند، اگر در آینده قیمت مرغ و یا جوجه یک روزه افزایش یابد، تعزیرات به عنوان متولی برخورد با گرانفروشی به بحث افزایش قیمت در پی جوجه کشی ورود خواهد کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران در پاسخ به این سوال که این سازمان تا چه زمانی منتظر افزایش قیمت مرغ خواهد ماند تا به بحث معدوم شدن جوجه‌های یک روزه ورود کند؟ تصریح کرد: اینکه قیمت مرغ در چه زمانی افزایش پیدا می‌کند نامشخص است، به محض مشاهده هرگونه افزایش قیمتی به موضوع گرانفروشی ورود خواهیم کرد و در آن صورت یکی از مولفه‌های رسیدگی ما به این موضوع بحث معدوم سازی جوجه‌های یک روزه خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها