ویدیو وال در دوربین مدار بسته چیست و چه کاربردی دارد؟

کد خبر: 989296
ویدیو وال  در دوربین مدار بسته چیست و چه کاربردی دارد؟

در بسیاری از محیط‌های حساس که به برقراری امنیت بالایی احتیاج دارند نظارت ۲۴ ساعته توسط اپراتورها انجام می‌گیرد. این مکان‌ها عبارتند از فرودگاه‌ها، بیمارستانها، زندان‌ها و سایر امکان عمومی. در این محیط‌ها اتاقی تعبیه شده است که در آن چندین نمایشگر متصل به دوربین‌ مدار بسته وجود دارند. همچنین چندین اپراتور به صورت دائمی در این اتاق‌ها می‌نشینند و تصاویر را بازبینی می‌کنند. در نتیجه به محض رخ دادن هر گونه تخلف و جرمی می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این اتاق‌ها که به مانیتورینگ روم یا اتاق مانیتورینگ معروف هستند ویدیو وال (Video Wall) می‌باشد. با دید افزا در این مقاله همراه باشید تا شما را با تمامی نکات این موضوع آشنا کنیم.

ویدیو وال در دوربین مدار بسته چیست و چه کاربردی دارد؟

ویدیو وال (Video Wall) در اتاق مانیتورینگ چه کاربردی دارد؟

یکی از سیستم‌های کاربردی که شرکت پیشرو در فروش دوربین مدار بسته دیدافزا به خریداران دوربین مداربسته مجهز به اتاق مانیتورینگ پیشنهاد می‌کند ویدیو وال می‌باشد. چرا که این اتاق‌ها از چندین مانیتور برای بررسی تصاویری که توسط دوربین مداربسته ضبط می‌شوند تشکیل شده است. یکی از بایدهای لازم برای نتیجه‌گیری بهتر داشتن تصاویری با کیفیت و وضوح بسیار بالا است. چرا که هم اپراتور بازدهی بالایی خواهد داشت و هم دوربین جزئیات بیشتری را ثبت خواهد کرد.

ویدیو وال در حقیقت تکنولوژی می‌باشد که به وسیله آن تصاویر تصاویر در ابعاد بسیار بزرگ‌ترین پردازش می‌شوند. در نتیجه با توجه به ترتیب قرار گرفتن صفحه‌های نمایش هر قسمت از تصویر در یکی از آن‌ها نمایش داده می‌شود. به این ترتیب هر مانیتور قادر خواهد بود تا تصاویر با وضوح بسیار بالایی را نمایش دهد. این کار باعث می‌شود تا اپراتورها بدون اذیت شدن و خستگی زیاد با دقت بسیار بالایی محیط را مورد بررسی قرار دهند. اگر برای شما نیز کیفیت تصاویر به نمایش در آمده در اتاق مانیتورینگ مهم است حتما تلفن خود را بردارید و با یکی از کارشناسان شرکت دید افزا تماس بگیرید.

ویدیو وال در کجا باید نصب شود؟

ویدیو وال‌ها با توجه به انواعی که دارند در شکل‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. ولی در حالت کلی ابعاد آن‌ها بزرگ می‌باشد. به همین دلیل معمولا دیواری وسیع برای نصب آن انتخاب می‌کنند. البته اگر ویدیو وال تهیه شده ابعاد کوچکتری داشته باشد می‌توان بیش از یکی را بر روی دیوار قرار داد. بهتر است قبل از تصمیم‌گیری با یک فرد مجرب و کار بلد مشورت کنید. شرکت دید افزا همواره در این مسیر در کنار مشتریان خود قرار خواهد گرفت.

ویدیو وال در دوربین مدار بسته چیست و چه کاربردی دارد؟

برای خرید ویدیو وال در دوربین مداربسته چه قدر باید هزینه کرد؟

یکی از اصلی‌ترین سوالات در خرید ویدیو وال مثل هر تجهیزات دیگری هزینه آن می‌باشد. باید بگوییم با توجه به کیفیت و وضوح تصاویری که دوست دارید دریافت کنید و همچنین ابعاد آن این قیمت می‌تواند بسیار متغیر باشد. همچنین برند انتخاب شده نیز تاثیر به سزایی در قیمت آن خواهد داشت. حتما امنیت مکانی که قرار است یک اتاق مانیتورینگ در آن راه‌اندازی کنید بسیار مهم است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم تا در حین خرید کیفیت و وضوح تصویر را در الویت خود قرار دهید. به این معنا که ارزان بودن محصول را قربانی عملکرد آن نکنید و از برندهای معتبر و خوبی استفاده کنید. البته شرکت دید افزا همواره رضایت مشتری را در الویت اول خود قرار می‌دهد. از این رو سعی دارد تا با ارائه بهترین محصولات با هزینه مناسب در کنار مشتریان قرار بگیرد. به همین دلیل می‌توانید با اعتماد کامل برای خرید ویدیو وال در دوربین مداربسته اقدام کنید.

شرایط نصب ویدیو وال در دوربین مداربسته چیست؟

در نصب ویدیو وال مثل هر تجهیزات دیگری در دوربین مداربسته رعایت یک سری شرایط مهم و استاندارها اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که اگر بی‌گدار به آب بزنید احتمال اینکه نتوانید نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورید بسیار بالا است. از جمله شرایط نصب ویدیو وال در اتاق مانیتورینگ عبارتند از:

  • قرار گرفتن ویدیو وال در مکانی مناسب برای مشاهده و بررسی بدون اذیت شدن چشم
  • اندازه مانیتورینگ با فاصله اپراتور از آن رابطه مستقیم دارد که حتما باید رعایت شود.
  • قبل از خرید ویدیو وال و انتخاب ابعاد آن اندازه اتاق باید بررسی شود.
  • تعداد و نوع دوربین‌ها تاثیر بسیار زیادی در انتخاب ویدیو وال مناسب خواهد داشت.

همان طور که می‌توان فهمید عوامل بسیار زیادی در انتخاب و خرید ویدیو وال تاثیرگذار هستند که باید توسط یک فرد متخصص بررسی شوند. از این رو اگر تصمیم قطعی خود را بابت خرید آن گرفته‌اید حتما درخواست کنید تا یکی از کارشناسان شرکت دید افزا برای بررسی‌های لازم از اتاق مانیتورینگ شما مشتریان عزیز دیدن کند. این شرکت با داشتن امکانات مشاوره، کارشناسی، فروش و نصب دوربین مداربسته و تجهیزات دوربین مداربسته آماده ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد. برای دریافت مشاوره بیشتر با شماره تلفن ۹۱۰۷۷۰۸۸(۰۲۱) تماس بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها